سرویس: استان ایلام
کد خبر: 8523
|
11:27 - 1393/04/30
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

حضور در راهپیمایی روز قدس "جهاد مقدس" است

حضور در راهپیمایی روز قدس "جهاد مقدس" است
امام جمعه ایلام گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس "جهاد مقدس" است.

به گزارش خبرنگار اجتماعیایلام بیدار، حجت الاسلام و المسلمین "محمدنقی لطفی"، صبح امروز در نشست ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس و نماز عید فطر در محل بیت نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: روز قدس از مناسبت های رسمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی امام عظیم الشأن برای پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین، آخرین روز از ماه مبارک رمضان را بعنوان روز قدس نامگذاری نمودند.

این روحانی برجسته ادامه داد: قطعا رهایی فلسطین یکی از آرمان های انقلاب اسلامی است و این روز در تاریخ انقلاب اسلامی روز بسیار مهم و تأثیرگذاری است.

نماینده ولی فقیه در استان حضور در راهپیمایی روز قدس را یک جهاد مقدس عنوان کرد.

امام جمعه ایلام یکی از مهمترین دستاوردهای بزرگ در این میان را رسوایی سران کشورهای مرتجع عرب دانست که به ملت فلسطین پشت کردند.

وی خواستار اعلام تنفر نسبت به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی شد و در این باره گفت: ملت ایارن کانون این حرکت محسوب می شود و در این راستا ما باید بسیار حساس باشیم.

این روحانی برجسته خاطرنشان کرد: بحمدالله در طول این 35 سال ملت عزیز، آگاه و با بصیرت ایران هر سال آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور خود در راهپیمایی پشتیبانب خود را اعلام و به جهانیان ثابت کرده اند که ملت مظلوم فلسطین تنها نیست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد