سرویس: اجتماعی
کد خبر: 67763
|
14:12 - 1403/07/30
نسخه چاپی

فرمانده سپاه دره‌شهر خبر داد:

اعزام ۳۰۰ دانش‌آموز دره‌شهری به اردوی راهیان نور

اعزام ۳۰۰ دانش‌آموز دره‌شهری به اردوی راهیان نور
فرمانده سپاه دره‌شهر از اعزام ۳۰۰ دانش‌آموز این شهرستان به اردوی راهیان نور خبر داد.

حسین پورمحمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» از برنامه‌ریزی برای اعزام ۳۰۰ دانش‌آموز به اردوی راهیان نور خبر داد. 

وی با اشاره به اهمیت این اردوها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: این نسل از دانش‌آموزان، میراث‌دار آن گروه از دانش‌آموزانی هستند که در ۱۳ آبان به تعبیر امام راحل، انقلاب دوم را رقم زدند.

 فرمانده سپاه دره‌شهر ادامه داد: دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره در عرصه‌های مختلف انقلاب پیشتاز بوده و نقش مهمی در آینده کشور ایفا خواهند کرد.
 فرمانده سپاه دره‌شهر بر لزوم تربیت دینی و فرهنگی این نسل تأکید کرد و گفت: امروز، با وجود هجمه‌های فضای مجازی و شبهات موجود، باید تربیت دینی همچنان اولویت خانواده‌ها و مدارس باشد تا جوانان ما با مفاهیم اصیل انقلاب اسلامی آشنا شوند.

این مسئول همچنین خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور فرصتی است تا دانش‌آموزان با تاریخ انقلاب، ارزش‌های معنوی، ایثار و از خودگذشتگی آشنا شوند. این اردوها به تقویت تفکر بسیجی و ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی کمک می‌کند.

پورمحمدی افزود: ما امیدواریم که این سفرها نه تنها به یادآوری تاریخ پرافتخار کشور کمک کند، بلکه باعث تقویت روحیه جوانمردی و فداکاری در میان دانش‌آموزان شود.

وی تصریح کرد: در آبان‌ماه، ۳۰۰ دانش‌آموز با همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد و این برنامه به عنوان یک اقدام فرهنگی و آموزشی مهم در راستای تقویت هویت ملی و مذهبی نوجوانان طراحی شده است.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد