سرویس: ورزشی
کد خبر: 67673
|
08:20 - 1403/07/25
نسخه چاپی

 مربی اسبق تیم ملی فوتبال:

قدرت ایران به قطر دیکته شد

قدرت ایران به قطر دیکته شد
مربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: تیم ملی در دیدار دیشب در ورزشگاه راشد امارات هدفمند و با برنامه فوتبال‌بازی کرد و قدرت فوتبالی‌اش را به حریف دیکته کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  بیژن ذوالفقار نسب، صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به پیروزی پر گل تیم ملی مقابل قطر در چارچوب هفته چهارم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، اظهار داشت: تیم ملی یک نمایش دلچسب و عالی را در مقابل قهرمان جام ملت‌های آسیا به نمایش گذاشت و توانست یکی از بهترین و درخشان‌ترین نتایج فوتبال ایران را کسب کند.

 کارشناس فوتبال کشورمان و مربی اسبق تیم ملی فوتبال افزود: تیم ملی چند ماه پیش در جام ملت‌های آسیا به قطر باخت و از رسیدن به فینال باز ماند؛ اما سه‌شنبه‌شب در ورزشگاه راشد امارات هدفمند و با برنامه فوتبال‌بازی کرد و توانست علاوه بر اینکه آن باخت تلخ را جبران کند قدرت فوتبالی‌اش را به حریف دیکته کند.

 مربی اسبق تیم ملی فوتبال تصریح کرد: به طور حتم در این پیروزی بزرگ، مربیان و بازیکنان تیم ملی نقش مهم و تأثیرگذاری را ایفا کردند و امیدوارم با همین انگیزه، اعتمادبه‌نفس و همبستگی که داشتند در ادامه مسابقات نیز به میدان رفته و پیروزی‌های دیگری را جشن بگیریم.

 وی تأکید کرد: تیم ملی گل اول را دریافت کرد؛ اما این گل باعث نشد تا نظم و انضباط تیمی خود را از دست دهد. در ترکیب ایران چند بازیکن باتجربه و بزرگ حضور دارند که تجربه بازی در اروپا را دارند و از تجربیات ارزشمندی برخوردار هستند؛ آنها نقش مهمی در زمین ایفا کرده و کمک کردند تا تیم ملی روحیه خود را نباخته و کام بک فوق‌العاده بزند.

 ذوالفقار نسب در پایان گفت: تیم ملی راه زیادی را در ادامه پیشرو خواهد داشت؛ اما در حال حاضر صدرنشین گروه شد و با روحیه‌ای که بازیکنان و کادر فنی دارند این توانایی را دارند با کسب بهترین نتایج در گروه خود اول شوند. مردم از تیم ملی انتظار زیادی دارند و ملی‌پوشان می‌توانند با نتایج خوبی که کسب می‌کنند دل فوتبال‌دوستان را شاد کنند.

منبع: ورزش سه 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد