سرویس: ورزشی
کد خبر: 66600
|
13:20 - 1403/05/18
نسخه چاپی

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان ایلام:

بانوان دهلرانی نایب‌قهرمان مینی‌فوتبال روستائیان کشور شد

بانوان دهلرانی نایب‌قهرمان مینی‌فوتبال روستائیان کشور شد
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان ایلام گفت: بانوان دهلرانی نایب‌قهرمان مینی‌فوتبال روستائیان کشور شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، شهاب شهبازی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان ایلام، روز پنجشنبه در این مراسم، با اشاره به نایب‌قهرمانی تیم مینی‌فوتبال بانوان دهلران به‌عنوان نماینده استان در مسابقات جام پرچم ۲ اظهار کرد: این عنوان در پایان رقابت‌های مینی‌فوتبال روستائیان کشور به‌عنوان جام پرچم به میزبانی استان کردستان (سنندج) کسب شد.

 

 شهبازی افزود: پس از چند روز رقابت تیم‌های مختلف مینی‌فوتبال روستائیان کشور در سنندج، در دیدار فینال تیم بانوان منتخب استان در دیدار با نماینده استان فارس با نتیجه ۳-۲ مغلوب شد و نایب‌قهرمانی جام پرچم ۲ را به خود اختصاص دهد.

 

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان ایلام گفت: آیین اختتامیه این مسابقات با حضور معاون دفتر توسعه ورزش روستایی وزارت ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی و جهانی مینی‌فوتبال، مدیرکل و معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان، رؤسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی و ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان برگزار شد.

 

همت رضایی رئیس هیئت ورزش روستایی شهرستان دهلران نیز گفت: توسعه ورزش در روستاها مهم‌ترین راهکار جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در میان جوانان و نوجوانان روستاها است.

 

رضایی بر لزوم استعدادیابی در این هیئت تأکید کرد و افزود: در این شهرستان ورزشکاران بسیاری هستند که با تلاش مربیان و پشتکاری که دارند در عرصه‌های ملی افتخارآفرینی می‌کنند.

 

وی یادآور شد: مینی‌فوتبال ظرفیت بسیار خوبی را در علاقه‌مندان به فوتبال به ویژه بانوان ایجاد کرده تا توانمندی‌های خود را در این رشته نشان دهند.

 

رضایی از شناسایی ۲۵ بازی بومی محلی در این شهرستان خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی برای احیای بازی‌های بومی محلی در دستور کار قرار دارد.

 

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی دهلران با اشاره به میزبانی این شهرستان از مسابقات بومی محلی غرب کشور در سال گذشته، افزود: توسعه و تعمیق ورزش‌های بومی محلی با جدیت دنبال می‌شود.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد