سرویس: استان ایلام
کد خبر: 6633
|
10:18 - 1393/01/20
نسخه چاپی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

ایران از دستاورد غنی‌سازی اورانیوم عقب‌نشینی نمی‌کند

ایران از دستاورد غنی‌سازی اورانیوم عقب‌نشینی نمی‌کند
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:ایران از دستاورد غنی‌سازی اورانیوم عقب‌نشینی نمی‌کند.

احمد شوهانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارایلام فردااظهار کرد:با وجود تهدیدات کشورهای غربی برای منزوی‌تر کردن  ایران در جامعه جهانی و اعمال تحریم های بیشتر سیاسی و اقتصادی، جمهوری اسلامی با توان داخلی و عزمی ملی تاکنون راهی را طی کرده که جهانیان را متحیر کرده است.

وی ادامه داد: دانشمندان ایرانی با حداقل امکانات و از نقطه صفر به حدی پیش رفته‌اند که ایران را در باشگاه هسته‌ای جهان وارد کردند که جا دارد از این جوانان تجلیل و قدردانی شود و روز 20 فروردین نیز باید به قدری بزرگ شود که به عنوان برگی زرین در تاریخ انقلاب اسلامی باقی بماند.

دکتر شوهانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه از دستاوردهای که با خون دانشمندان هسته‌ای خود به دست‌آورده عقب‌نشینی نمی‌کند، افزود: ایران ضمن احترامی که به جهانیان قائل است و برخلاف تصورکشورهای که با تبلیغات منفی تلاش دارند جو ضد ایرانی را ایجاد کنند به فعالیت‌های هسته‌ای صلح‌آمیز ادامه می‌دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه جهان امروز ایران را با فعالیت‌های هسته‌ایش می‌شناسد، تصریح کرد: با توجه به اینکه کشورهای معدودی توانایی دست‌یابی به چرخه تولید سوخت هسته‌ای را پیدا کرده‌اند باید ضمن مذاکره با طرف‌های غربی از دستاوردهای خود نیز حفاظت و پاسداری کنیم.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد