سرویس: اجتماعی
کد خبر: 66305
|
00:18 - 1403/05/01
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی ایلام:

رضایتمندی زائرین برای پلیس دلگرم‌کننده است

رضایتمندی زائرین برای پلیس دلگرم‌کننده است
فرمانده انتظامی ایلام گفت: باتوجه‌به در پیشرو بودن برگزاری کنگره اربعین حسینی (ع)، رضایتمندی زائران اباعبدالله الحسین (ع) برای پلیس دلگرم‌کننده است و آنچه را که در برقراری اربعینی آسان و منظم بدون کمترین ایستایی زوار شکل می‌دهد عمل‌کردن به توصیه‌های پلیس است.

سردار جمال سلمانی در گفتگو با خبرنگار تحلیلی«ایلام بیدار»، گفت: باتوجه‌به در پیشرو بودن برگزاری کنگره اربعین حسینی (ع) بهترین زمان برای خدمت به زوار اباعبدالله الحسین (ع) اربعین است، در واقع اربعین نماد خدمت به زوار سیدالشهدا (ع) است که این افتخار بزرگ نصیب استان ایلام شده است.

فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به اینکه آنچه که برای پلیس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است مقوله امنیت و سلامت زائرین است، گفت: زیربنا اصلی برگزاری کنگره عظیم اربعین، امنیت است و از هم اکنون تمهیدات لازم برای این موضوع اندیشیده شده است. 

سلمانی با اشاره به اینکه آنچه که برای پلیس بسیار دلگرم‌کننده است، رضایتمندی زائران اباعبدالله الحسین (ع) از مجموعه پلیس است، گفت: و در واقع آنچه را که در برقراری اربعینی آسان منظم بدون کمترین ایستایی زوار صورت می‌دهد عمل‌کردن به توصیه‌های پلیس است. 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: مسئولان انتظامی در ایلام با آموزش‌های لازم و کافی در این مأموریت شرکت نمایند و ضمن آمادگی صدر درصدی ترتیبی اتخاذ نمایند که زائرین در کمترین زمان ممکن، خدمات انتظامی و گذرنامه‌ای خود را سریعاً از دستگاه‌های مربوطه پیگیری کنند.

 

انتهای خبر/م
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد