سرویس: سیاسی
کد خبر: 66304
|
01:02 - 1403/05/01
نسخه چاپی

امام‌جمعه شهرستان مهران:

رئیس‌جمهور افراد اصلح را به‌عنوان وزیر انتخاب کند

رئیس‌جمهور افراد اصلح را به‌عنوان وزیر انتخاب کند
امام‌جمعه مهران با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور افرادی اصلح و آگاه به امور و مسائل مشکلات جامعه به‌عنوان وزیر انتخاب کند، اظهار داشت: افرادی با ید در رأس امور مسئولیت باشند که دارای روحیهٔ انقلابی، جهادی و در مسیر خدمت خستگی‌ناپذیر باشند و در کمترین زمان ممکن بر مشکلات موجود در جامعه تسلط پیدا نمایند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالله امینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»گفت: از مردم بزرگ ایران اسلامی و به‌ویژه شهرستان مهران تشکر و قدردانی می‌کنم و فرقی نمی‌کند که به چه کسی رأی دادند چرا که مشارکت حداکثری مردم مهم‌ترین عرصه حماسه سیاسی است. 

امام‌جمعه مهران تصریح کرد: مردم کشورمان با حضور در انتخابات که حضور سبزشان در همهٔ صحنه‌ها باعث تحکیم و عزت نظام مقدس جمهوری است و همیشه در همهٔ صحنه‌ها سربلند هستند به دلیل  این است که همیشه پیرو رهنمودهای ولایت‌فقیه هستند.

وی یادآور شد: مردم غیور و بزرگ ما علی‌رغم تبلیغات مسموم دشمنان اسلام و انقلاب و با وجود گله‌مندی‌هایی که از دولت دارند باز برای پیشرفت و امنیت کشور با مشارکت حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی نسبت به دوره اول، حضور بیشتری داشتند و نقشه‌های شوم دشمنان نظام را بی‌اثر کردند. 


امینی خاطرنشان کرد: مردم مشکلات و گرفتاری‌های زیادی دارند که همان‌طور که آقای پزشکیان با نام مبارک امیرالمؤمنین (ع) تبلیغات خود را آغاز کردند و به مردم وعده دادند که یاور محرومان و مستضعفان باشند و در مسیر عدالت‌خواهی امیرالمؤمنین (ع) گام بردارد. 

امام‌جمعه مهران در پایان با آرزوی توفیق روزافزون برای رئیس‌جمهور منتخب جناب آقای پزشکیان یادآور شد: امید است که رئیس‌جمهور افرادی اصلح و آگاه به امور و مسائل مشکلات جامعه به‌عنوان وزیر انتخاب کند، اظهار داشت: افرادی با ید در راس امور و مسئولیت باشند که دارای روحیهٔ انقلابی ،جهادی و درمسیر خدمت خستگی‌ناپذیر باشند و در کمترین زمان ممکن بر مشکلات موجود در جامعه تسلط پیدا نمایند.

 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد