سرویس: ورزشی
کد خبر: 66296
|
08:19 - 1403/04/31
نسخه چاپی

ملی‌پوش تکواندو ایران در بازی‌‎های المپیک:

می‌خواهم در پاریس به خواسته‌ام برسم

می‌خواهم در پاریس به خواسته‌ام برسم
ملی‌پوش تکواندو ایران در بازی‌‎های المپیک گفت: تمام تلاشم این است در پاریس به چیزی که می‌خواهم دست یابم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، آرین سلیمی ملی‌پوش المپیکی تکواندو در جمع اصحاب رسانه، از انگیزه‌های حضورش در المپیک پاریس گفت و اظهار داشت: در دو سال اخیر شرایط خوبی داشتم و فکر می‌کنم تا حدودی نیز به آنچه می‌خواستم دست پپدا کردم.

 ملی‌پوش تکواندو ایران در بازی‌‎های المپیک افزود: با تلاش فراوان توانستم به سهمیه المپیک دست پیدا کنم و اکنون در فاصله کوتاه برای حضوربزرگ‌ترین رویداد ورزشی، انگیزه زیادی برای رسیدن به موفقیت در پاریس دارم.

 سلیمی تصریح کرد: مساله مهم این است در این رویداد مهم، روز خوبی داشته باشید و من هم می‌خواهم وقتی وارد شیاپچانگ می‌شوم، بهترین روزم را تجربه کنم.
 

 وی در خصوص حریفانش گفت: تمامی ورزشکارانی که به المپیک می‌رسند، بهترین هستند و می‌دانم که هیچ مبارزه آسانی نخواهم داشت. با این حال تلاش می‌کنم تا به چیزی که استحقاقش را دارم، دست پیدا کنم.

 تکواندوکار جوان ایران بیان کرد: شناخت خوبی از حریفان دارم و همه آنها را با کادر فنی آنالیز کرده‌ایم. با این حال شرایط روز مبارزه نیز اهمیت زیادی دارد.

 وی گفت: در وزن ۸۰ کیلوگرم باید در مبارزه نخست به مصاف نماینده ازبکستان بروم. فکر می‌کنم دیدار اول همیشه سختی‌های خاص خود را دارد و باید در آن به برتری رسیده تا از نظر روحی آماده موفقیت شوم.

 سلیمی با تاکید بر اینکه نباید توقعات را بالا برد، ادامه داد: تمام تلاش ما این است تا به مدال دست یافته و ناکامی ۲ دوره گذشته را تکواندو را جبران کنیم.

 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد