سرویس: استان ایلام
کد خبر: 6600
|
09:09 - 1393/01/18
نسخه چاپی

انتقادشدید علی محمدی از انتصاب نیروهای غیر بومی در مدیریت استان

انتقادشدید علی محمدی از انتصاب نیروهای غیر بومی در مدیریت استان
عمران علی محمدی از انتصاب افراد غیر بومی در مدیریت استان انتقاد کرد.

به گزارش ایلام فردا،نماینده شهرستانهای ایلام، مهران ، سیروان ، چرداول ، ایوان و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی اظهار کرد: انتصاب مدیران غیربومی خارج از استان به نفع توسعه استان نمی دانم.
علی محمدی افزود: بحث بر حول محور فرد ویا افراد خاصی نیست و خدای ناخواسته قصد بی احترامی به فرد و یا افرادی خاصی را ندارم و قطعا همه کسانی که در بدنه اجرایی هستند قابل احترامند، ولی قضیه ای که در اینجا مطرح است منافع مردم ،خواست و مطالبات آنان ، توسعه استان و خدمتگذاری بیشتر به مردم است.
نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چه لزومی دارد زمانی که در یک استان نیروهای بومی و توانمند وجود دارد از نیروهای غیربومی خارج از استان به کار گرفته شود.
وی افزود: در همه انتصابات بارها بر این موضوع تاکید داشته ام که باید از نیروهای توانمند بومی استان استفاده گردد و در بسیاری از انتصابات این موضوع رعایت گردیده است.
علی محمدی افزود: در قضیه فرمانداری شیروان چرداول(سرابله) نیز بر انتصاب افراد بومی داخل استان تاکید داشتم ولی برخلاف تاکیدی که انجام گرفت سرپرست فرمانداری سرابله از نیروهای غیر بومی استان انتصاب گردید .
این نماینده مجلس گفت: قبل از این انتصاب زمزمه بکارگیری نیروهای غیر بومی خارج از استان در فرمانداری سرابله شنیده می شد و مردم نسبت به این قضیه حساس و مکاتباتی با نمایندگان از جمله اینجانب در این خصوص داشتند و اینجانب نیز طی دو فقره نامه به وزارت کشور، خواست و مطالبه مردم در انتصاب نیروهای بومی و توانمند داخل استان اعلام داشتم. ولی سئوال اینجاست که چرا وزیر محترم کشور نسبت به این موضوع بی تفاوت بود؟ 
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: داشتن مدیران بومی کمترین حق مردم یک استان ویا شهرستانی است که در طول سالیان برای نظام و انقلاب خون داده و افتخارات بزرگی همچون دفاع مقدس و فتح میمک در کارنامه خود دارند .
علی محمدی گفت: مردم این شهرستان نسبت به دولت تدبیر وامید که بیشترین رای را در سبد دکتر روحانی ریختند انتظار بیشتری داشتند و این قضیه، کم لطفی آقای وزیر محترم کشور به این مردم و توهین به نیروهای استانی که دارای افراد نخبه در سطح ملی و بین المللی است می دانم و بنده به عنوان خدمتگذار مردم استان موظف به انعکاس مطالبات آنان هستم.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان داشت: همواره منافع مردم استان و خواسته مردم را بر منافع شخصی خود ترجیح می دهم و خواسته های به حق آنان را به مسئولین انعکاس و برای پیگیری حقوق آنان تمامی اهرمهای نظارتی را به کار خواهم برد.
وی بیان داشت : اگر چه اینجانب مطالبه مردم را به جد پیگیری کردم ولی انتظار این بود کسانی که با رای همین مردم به کرسی نمایندگی رسیدند از مطالبه مردم استان و شهرستان شیروان و چرداول دفاع می نمودند .
علی محمدی افزود : مردم این شهرستان از وزیر محترم کشور این سوال را دارند که چطور در شیروان شرقی که زادگاه وزیر کشور است فرماندار بومی ، ولی در شیروان چرداول غربی فرماندار غیر بومی ؟ لذا از وزیر محترم کشور به عنوان برادر و هم زبان خود این انتظار را دارند که خواسته آنان را پیگیری نماید.
نماینده مردم استان گفت: این حقیر به عنوان خدمتگذار و نوکر مردم موظف به پیگیری خواسته های آنانم و پیگیری این قضیه را حق مردم می دانم و در پیگیری انتظارات و خواست مردم کوتاهی نخواهم کرد . 
وی گفت: هرگز از انتصاب نیروهای غیر بومی خارج از استان حمایت نخواهم کرد چون که این موضوع را به ضرر توسعه استان دانسته و توهین آشکار به نیروهای توانمند بومی استان می دانم .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد