سرویس: ورزشی
کد خبر: 65719
|
00:05 - 1403/03/22
نسخه چاپی

یادداشت؛

چله‌ای که روی زمین فوتبال چوار افتاده است

چله‌ای که روی زمین فوتبال چوار افتاده است
مشکلات زمین فوتبال شهدای چوار دل هر دردمندی را به درد می‌آورد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار ، «عباس خان محمدی» در یادداشتی نوشت: این مکان یکی از مقدس ترین زمین های ورزشی است که نظیر آنرا در هیچ کجای جهان نمی توان پیدا نمود و همه علاقه مندان به ورزش و خانوادهای ایلامی و حتی هم‌وطنان ایرانی و کشورهای خارجی نیز از این حادثه ددمنشانه که رژیم بعثی آنرا رقم زد باخبر هستند.
هرساله و با فرا رسیدن ۲۳بهمن و شهادت ۱۵ورزشکار و چندین جانباز و مجروح این فاجعه مراسماتی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر زمین فوتبال و بازماندگان برگزار می شود‌.
ولی بنظر شما این مراسمات کافی است و نباید کارهای عمرانی این مجموعه ورزشی بعد از گذشت چندین دهه تکمیل شود. 
هر سال و در ایام بهمن ماه اقدامی کوچک در حد یک دست نوشته و نصب یک بنر و مراسمی آنهم دور از این استادیوم برگزار می گردد و این موضوع تا سال بعد به خاطره ها می پیوندد
متاسفانه اِلِمان آن سالهاست همین طور باقی مانده و اطراف این سنگ چین ها پر شده از حیوانات و حشرات موذی و نمایی بسیار زشت به منطقه بخشیده است.
آنطرفتر هم چمن استادیوم است که نیاز مبرم به چمن طبیعی دارد و چمن مصنوعی  آن همه علاقه مندان به ورزش فوتبال را خانه نشین نموده است.
مسئولان برای مطالبات بحق ورزشکاران و مردم این منطقه و توجه جدی به ورزش این دیار یک حرکت زیبنده انجام دهند و با توجه بیشتر نگذارند این مستطیل سبز خالی از ورزشکار شود.
ورزشکاران نونهالان،نوجوان و جوانان زیادی هستند که بعلت آسیب های جدی که در این زمین دیده اند از ورزش فوتبال دل زده شده و سبب شده در گوشه و‌کنار خیابان های این شهر ایام را سپری نمایند.
می طلبد که برای پاکسازی اطراف المان ،نصب و ساماندهی آن و توجه جدی تر به زمین چمن و پیشرفت کارهای عمرانی آن مسئولان استانی و شهرستان چوار اقدام کنند چرا که آسیب های اجتماعی در کمین می باشد.

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب