سرویس: سیاسی
کد خبر: 64900
|
00:10 - 1403/01/27
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می‌دهد؛

پایان بزن در رو با عملیات وعده صادق

پایان بزن در رو با عملیات وعده صادق
با عملیات وعده صادق ایران اعلام کرد دوران برن در رو به پایان رسیده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، بامداد امروز وعده صادق حمله به رژیم سرکش صهیونیستی و انتقام از خون شهدای حادثه تروریستی کنسولگری دمشق و آنچه که تنبیه بزرگ عنوان شده بود محقق شد.

ایران اسلامی در این حمله نشان داد دوران بزن در رو تمام و دشمنان بدانند اگر زدن می‌خورند و اینجا کشوری نیست که بخواهند در آن زورگویی کنند.

این حمله درس‌های بزرگی را هم برای دشمنان خارجی و هم دشمنان داخلی به دنبال داشت.

دشمنان داخلی که در این ایام تا محقق شدن وعده صادق زیر کرسی گرم نشسته و با توییت‌های خود ایران را در حد انتقام و حمله به اسرائیل ندانسته و بارها اعلام می‌کردند یران فقط حرف بوده و این توان را برای زدن ندارد و فهمیدند تحلیل‌های آبکی داشتند.

اما دشمنان خارجی نیز بعد از این حمله متوجه شدند که ابرقدرت بودن ایران تنها روی کاغذ نبوده  نیروهای نظامی ایران می‌توانند حتی دست نیافتنی‌ترین و امنیتی‌ترین پایگاه‌های نظامی را در هر نقطه بزنند.

حمله به رژیم صهیونیستی کمترین حق ایران بود


«محمد علی اللهی» در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار در خصوص اهمیت این حمله به رژیم صهیونیستی و سرزمین‌های اشغالی اظهار کرد: بعد از شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایران در دمشق توسط جنگنده‌های اسرائیل این حمله یک حق برای ایران محسوب شده و کمترین جواب در برابر این رژیم سرکش بود.

این کارشناس سیاسی افزود: فارغ از قدرت نظامی ایران در این حمله که بزرگترین حمله پهپادی نیز محسوب می‌شد رفعت اسلامی دلاورردان نیروهای مسلح ایران در حفاظت از شهرک نشینان صهیونیستی بود.

وی گفت: علی رغم همه ترسی که مردم سرزمین‌های اشغالی از حمله ایران داشتن اما هان شاهد بود که ایران برعکس رژیم کودک کش صهیونیستی که حتی به مراکز درمانی در غزه هم رحم نکرد ، اجازه نداد حتی یک جرقه از موشک‌های شلیک شده به شهرک نشینان آسیب برسانند و و صرفاً هدف فقط مراکز نظامی بود.

علی اللهی تصریح کرد: در این حمله اسرائیل برای چندمین بار چوب حماقت نخست وزیر خود را می‌خورد.

این مدرس دانشگاه اظهار کرد: حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی برای دشمنان نشان وحشت و برای مردم و دوستداران نظام جمهوری اسلامی نشان قدرت و همراه داشت و آیندگان این عملیات بزرگ را همچون سایر ایثار رزمندگان دفاع مقدس سینه به سینه نقل خواهند کرد.

رژیم صهیونیستی با نتیجه جنایت‌های خود روبه‌رو می‌شود

محسن عباسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: رژیم صهیونیستی از ابتدای تشکیل آن تاکنون انواع جنایت‌ها را مرتکب شده و همه قوانین بین‌المللی را زیر پا گذاشته است.

 وی افزود: مردم مظلوم فلسطین و غزه سال‌ها زیر فشار و ظلم رژیم جعلی صهیونیستی قرار دارند و در این سال‌ها انواع جنایت‌ها از رژیم صهیونیستی بر علیه مردم غزه سرزده است و جامعه جهانی در سکوت قرار دارد.

 مدرس دانشگاه گفت: باید توجه داشت که رژیم صهیونیستی مورد حمایت کامل آمریکا و کشورهای استکباری قرار دارد و هر کاری که انجام داده حتی جنایت علیه بشریت با حمایت‌هایی که صورت‌گرفته مورد حمایت کامل قرار دارد و جامعه جهانی هم در قبال این رژیم سکوت کرده است.

 عباسی گفت: انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان یک رویکرد جدید شناخته می‌شود که مدافع حقوق ملت‌های مظلوم در دنیا است که این روند را تا به امروز ادامه داده است.

 مدرس دانشگاه گفت: عملیات طوفان الاقصی بار دیگر واقعیت‌های غزه را به همه دنیا و اینکه رژیم صهیونیستی چه جنایت‌هایی انجام می‌دهد و وجدان ملت‌های آزاده را بار دیگر بیدار کرد.

 وی یادآور شد: رژیم صهیونیستی بار دیگر با حمله به سفارت جمهوری اسلامی ذات واقعی خود را نشان داد که چه اعمالی انجام می‌دهد و باید منتظر پاسخ این جنایت‌ها باشد.

 عباسی تصریح کرد: حمله امروز ایران اسلامی و سپاه به رژیم صهیونیستی نتیجه جنایت‌های این رژیم است که تمام قوانین را زیر پا گذاشته با نتیجه جنایت‌های خود روبه‌رو می‌شود.

 

وعده صادق باید به یک گفتمان تبدیل شود

اهمیت این عملیات آنچنان بود که باید وعده صادق به یک گفتمان برای تشریح و اهمیت امنیت در کشور تبدیل شود.

صدای این سیلی که بر اسرائیل نواخته شد تا سالیان سال به گوش خواهد رسید و رژیم صهیونیستی و سایر دشمنان فهمیدند اگر در خصوص تمامیت ارضی ایران دست از پا خطا کنند چیزی بیشتر از این نصیب آنها خواهد شد و ایران سخت پاسخ خواهد داد.

با زدن اهداف نظامی در این حمله ایران نشان داد تنها به دنبال صلح پایدار در منطقه بوده و هیچگاه به دنبال تنش زدایی نبوده و به هیچ وجهی اجازه دست درازی به کشور را نخواهد داد.

در پایان آنچه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود حمایت مردم و آمدن آنها به خیابان به جهت تقدیر از دلاورردان نیروهای مسلح و سپاه بود که مهر تاییدی بر این حمله موشکی شد.

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب