سرویس: استان ایلام
کد خبر: 6394
|
15:30 - 1392/12/25
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

دولت با دوری از جناح گرایی و حزب گرایی برای رفع مشکلات اصحاب رسانه تلاش می کند

دولت با دوری از جناح گرایی و حزب گرایی  برای رفع مشکلات اصحاب رسانه تلاش می کند
استاندار ایلام گفت:دولت با دوری از جناح گرایی و حزب گرایی برای رفع مشکلات اصحاب رسانه تلاش می کند.
به گزارش ایلام فردا،محمدرضا مروارید ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان ایلام اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید موجی از امید در حوزه کاری رسانه و مطبوعات جریان پیدا کرده است.
وی افزود: این موج می تواند برای رونق هر چه بیشتر اصحاب رسانه نقش داشته باشد و دولت اعتدالگرا نیز با دوری از جناح گرایی و حزب گرایی  برای رفع مشکلات اصحاب رسانه تلاش می کند.
استاندار ایلام تصریح کرد: تندروی های مدافعان آزادی مطبوعات و محدودکنندگان فعالیت های آزاد رسانه ای در سال های گذشته ضربه های جبران ناپذیری را بر پیکره مطبوعات کشور وارد کرد که با روی کار آمدن دولت یازدهم امیدواریم شاهد ارتقا جایگاه کمی و کیفی رسانه ها در کشور باشیم.
وی گفت: اکنون بیشتر کارگزاران نظام شخصیت های فرهنگی بوده و به نحوی در فعالیت های رسانه دست دارند که این ویژگی در کمتری کشوری مشاهده می شود.
مروارید عنوان کرد: استان ایلام با وجود کمبود در بخش های اقتصادی و زیرساختی در زمینه فرهنگ، هنر، سینما و تئاتر دارای جایگاه مناسبی است و شمار مطبوعات و رسانه های فعال در استان در مقایسه با جمعیت ایلام امیدوار کننده است.
وی افزود: نبود روزنامه محلی در استان بشدت احساس می شود و امیدواریم با تلاش فعالان این عرصه و مجموعه مدیریتی ایلام بزودی شاهد راه اندازی نخستین روزنامه محلی استان باشیم.
استاندار ایلام تصریح کرد: حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب در شش ماه نخست سال محقق شد و امیدواریم با رویکرد عقلانی در تصمیم گیری ها و رویه های سیاسی و اقتصادی شاهد ارتقا جایگاه کشور در ابعاد مختلف باشیم.
وی گفت: خوشبختانه جو همدلی، وفاق و همگرایی در کشور شکل گرفته و این تفکر در مجموعه مدیریتی ایلام نیز قابل مشاهده است.
مروارید عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی به معنی ریاضت اقتصادی نیست بلکه هدف رهبری معظم انقلاب از طرح این موضوع مقاوم سازی کشور در برابر شوک ها و چالش های اقتصادی است.
وی افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی بهره وری، کاهش هزینه های غیر ضرور و استفاده بهینه از امکانات و سرمایه های ملی ضروری است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد