سرویس: استان ایلام
کد خبر: 6366
|
15:05 - 1392/12/24
نسخه چاپی

پتروشیمی ایلام و مدیرعاملش ،

دهلی که آوازش از دور خوش است

دهلی که آوازش از دور خوش است
یا از این بدتر هم ممکن است که ساخت یک شرکت پتروشیمی با توجیه بالای اقتصادی در استان ایلام این همه زمان ببرد ؟ آیا شرکتی مشابه این رادر جایی دیگر از کشور داریم که با گذشت سیزده سال از آغاز کار ساخت ، هنوز در مرحله ای باشد که با هزار اما و اگر تنها یک بخشی از آن تنها چند روز فعال بوده باشد؟

رضا رستمی:بعضی وقتها ، بعضی کارها ، بعضی آدمهای کاربلد می خواهد تا راه بیافتند و گره از کار خلقی بگشایند ،عکس این قضیه هم ممکن است اتفاق بیافتد یعنی بعضی وقتها برای بعضی کارها بعضی افراد میایند تا کاری انجام نشود نه اینکه نخواهند انجام بدهند بلکه نمی توانند ، یعنی در توانشان نیست اما خیلی سعی می کنند تا این نداشته خود را نه تنها مغفول نگهدارند بلکه بر عکس آن را نیز به خلق ا... بنمایانند . نمونه اش در استان ما خیلی زیاد هستند اما دم دست ترینش همین شرکت پتروشیمی ایلام است که تا کنون آن چنان پرده های مختلفی را به نمایش گذاشته که مردم ما در استان به اندازه یک سریال چند ده قسمتی و اتفاقا پربیننده از آن را مشاهده کرده و افرادی را به عنوان مدیر در این مجموعه دیده اند و سخنانی و وعده هایی شنیده اند که گفتن و یادآوری آنها مثنوی هفتاد من کاغذ خواهد شد . 

به گذشته کاری نداریم ، بالاخره مدیری بود و اتهاماتی را یدک کشید و قرار شد پیگیری کنند ، انشاا... که می کنند و نتیجه اش را هم به مردم می دهند . روی سخن با مدیر فعلی و البته نه چندان جدید این شرکت است که این روزها خیلی آسمان و ریسمان می بافد تا خود را منجی و بی نظیر و سوپراستار این دیار معرفی کند ، نمی دانم ، شاید هم خودش چنین قصدی نداشته باشد ، اما برخی مطالب منتشره در برخی رسانه ها اینگونه نشان می دهند که اگر جناب مهندس کمری مسئول این شرکت نبودند اکنون وضع از این که هست خیلی بدتر بود . 
آیا از این بدتر هم ممکن است که ساخت یک شرکت پتروشیمی با توجیه بالای اقتصادی در استان ایلام این همه زمان ببرد ؟ آیا شرکتی مشابه این رادر جایی دیگر از کشور داریم که با گذشت سیزده سال از آغاز کار ساخت ، هنوز در مرحله ای باشد که با هزار اما و اگر تنها یک بخشی از آن تنها چند روز فعال بوده باشد ؟ 
جناب آقای مهندس کمری قبول می کنیم که برای انجام برخی از کارها زحماتی کشیدید و پی گیریهایی کردید اما نه به این اندازه که فرموده اید و یا برخی دوستانتان فرموده اند ، ضمن اینکه در قبال مسئولیتی که پذیرفته اید و حقوقی !!!! که دریافت می کنید تنها وظیفه خود را انجام داده اید ، اتفاقا این روزها این مردم استان هستند که از جنابعالی و برخی از همکارانتان گله مندند و ناراضی ، از اینکه داستان و سریال بهره برداری کامل و رسمی از این پروژه بالاخره چه زمانی به انجام می رسد ؟ از اینکه حواشی دامنه دار مجموعه تحت مدیریت جنابعالی کی به پایان می رسد ؟ از اینکه در جمع خبرنگاران از تعداد مازاد نیروهای شاغل در شرکت می نالید و روز بعد بر تعداد همین نیروهای مازاد می افزایید ، از اینکه انتقادپذیر نیستید ، از اینکه کمترین توجه را به بیشترین پرسنل شاغل در همین مجموعه تحت مدیریت خود دارید ، .... 
جناب آقای کمری ! باور بفرمایید مطالب منتشر شده در هیبت و شکوه و جلال و شق القمر کردن جنابعالی در شرکت پتروشیمی ایلام در برخی رسانه های استان آن چنان بودار بود که حتی برخی کارهای کرده شما را نیز تحت الشعاع خود قرار داده است ، نمی دانم مشاور و یا مشاورین شما در تنظیم و تهیه این متون چه کسانی بوده اند که این چنین ....
حضرت امام می فرمایند کاری نکنید که بمانید بلکه کاری کنید که بماند به نظر می رسد اگر کسی مسئولیتی را پذیرفت باید تمام سعی و تلاش خود را در انجام درست و صحیح و به موقع وظایف خود به کار گیرد تا روزی که به او می گویند شما دیگر مدیر نیستید خیالی آسوده و وجدانی آرام داشته باشد ، نمی دانم تا کنون فرصتی پیدا کرده اید مروری کوتاه و گذرا بر همه آنچه که در این مدت به عنوان مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام انجام داده اید داشته باشید یا نه ؟ همه چیز ، از استخدام ها و نوع و کیفیتشان ، تا حقوق ها و پاداشها و صد البته پیگیری امور اجرایی و عملیاتی شرکت ، جناب آقای مهندس کمری نمره چند به خودتان می دهید ؟ 
باقی بماند برای وقتی دگر ...... 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد