سرویس: استان ایلام
کد خبر: 62711
|
11:28 - 1402/09/18
نسخه چاپی

یادداشت؛

نگاهی بر جنایات پنهان آمریکا علیه ایران

نگاهی بر جنایات پنهان آمریکا علیه ایران
با نگاهی به تاریخ جمهوری اسلامی ایران می‌توان فهمید که آمریکا از هر وسیله‌ای برای دشمنی علیه ایران استفاده کرده است و بنابراین تبیین این جنایت‌ها برای عموم مردم ضروری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، مجتبی پنجعلی زاد فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: اگر جامعه بشری با جنایت‌ها و خیانت‌های آمریکای جهان‌خوار آشنا شود، ادعای حمایت از حقوق بشر او رنگ می‌بازد و جامعه جهانی باور می‌کند که تمام حرف‌های او در این موضوع، دروغ است، تکلیف همه ماست که با جهاد تبیین و بصیرت‌افزایی چهره واقعی آمریکا را به نمایش بگذاریم و امت جهان را با ظلم و ستمگری‌ها و جنایت‌های آنان آشنا سازیم. در این نوشته، نمایی از چهره کریه استکبار جهانی را مطرح می‌کنیم تا همه، زشتی‌های آمریکا را در ابعاد مختلف فرهنگی را بهتر ببینند و بشناسند.

اقدامات مداخله‌جویانه آمریکا فضاسازی و جنجال تبلیغاتی گسترده و جنگ رسانه‌ای تمام‌عیار علیه نظام اسلامی و اتهامات و ادعاهای واهی و بی‌اساس به کشورمان باهدف تخریب چهره نظام است، اتهاماتی همچون «نقض حقوق بشر»، «حمایت از تروریسم و گروه‌های تروریستی»، «تلاش برای دستیابی به سلاح‌های کشتارجمعی» و... که هرازگاهی در قالب سناریوهای مختلف و با ابعاد گسترده رسانه‌ای اجرا می‌گردد. اتهاماتی که واقعیت آن در خود آمریکا و رفتار این کشور کاملاً آشکار است.

ابعاد توطئه‌های آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی تنها به جنگ سخت علیه نظام جمهوری اسلامی محدود نبوده؛ بلکه گستره آن ریشه‌های فرهنگی و فکری نظام جمهوری اسلامی را به‌عنوان پایه‌های اصلی انقلاب اسلامی دربرگرفته و شاهد تهاجم گسترده فرهنگی و جنگ نرم این کشور علیه نظام جمهوری اسلامی هستیم.

این‌ها تنها نمونه‌هایی از فهرست بلند توطئه‌ها و اقدامات خصمانه آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی است که به‌خوبی بیانگر عمق کینه و دشمنی این کشور با نظام جمهوری اسلامی است.

باید توجه داشت در طول تاریخ ایران اسلامی جبهه استکبار و آمریکا همواره برای ضربه‌زدن به مردم از هیچ جنایتی دریغ نکردند و امروز در غزه دیدیم که هدف واقعی آن‌ها چیست چنانچه در اغتشاشات سال گذشته دشمن به‌وسیله انحراف نسل‌های آینده می‌خواست در ایران یک ناامنی و اغتشاش دائمی ایجاد کرد.

با نگاهی به تاریخ جمهوری اسلامی ایران می‌توان فهمید که آمریکا از هر وسیله‌ای برای دشمنی علیه ایران استفاده کرده است و بنابراین تبیین این جنایت‌ها برای عموم مردم ضروری است.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب