سرویس: استان ایلام
کد خبر: 6243
|
10:32 - 1392/12/17
نسخه چاپی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

آمریکا از روحیه بسیجی و فرهنگ شهادت طلبی ملت ایران هراس دارد

آمریکا  از روحیه بسیجی و فرهنگ شهادت طلبی ملت ایران هراس دارد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:آمریکا از روحیه بسیجی و فرهنگ شهادت طلبی ملت ایران هراس دارد.

به گزارش ایلام فردا،احمد شوهانی در يادواره سرداران و شهداي ايل شوهان که در مهران برگزار شد اظهار داشت:اگر ما امروز ثبات و امنیت داریم به خاطر عزت و اقتدار ایران اسلامی، صبر خانواده های شهدا و ایثارگران و فداکاری رزمندگان و شهدای عزیر در هشت سال دفاع مقدس است.

وی حفظ اسلام ، قرآن و آرمان های انقلاب اسلامی و ارزش های الهی را پیام مهم شهدا دانست و گفت: امروز در اقتصاد و پیشرفت نباید عقب بمانیم و اگر با آمریکا مذاکره می کنیم از موضع ضعف نیست، بلکه با عزت و اقتدار در این مذاکره ها شرکت می کنیم.

شوهانی اضافه کرد:آمریکا و غرب از روحیه بسیجی و فرهنگ شهادت طلبی ملت ایران هراس دارند و باید این ویژگی بارز را حفظ کنیم.

 عبد سبزی از سرداران و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس نیز در این مراسم از نقش مهم و حضور چشمگیر مردم شوهان در دفاع مقدس بویژه عملیات غرورانگیز والفجر5 تجلیل کرد و گفت: حماسه های بیاد ماندنی رزمندگان اسلام به موازات تاریخ ایران اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بعنوان یک الگو با ارزش و نجات آفرین تا ابد جاودانه خواهد ماند.

وی با تاکید بر حفظ ارزشهای گرانقدر دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت بعنوان یک اصل مهم و یک آرمان بزرگ در جامعه اسلامی افزود: ملت مسلمان ایران اسلامی در بحث مذاکرات هسته ای خط مشی ذلت ناپذیری راه شهدا را تا پیروزی کامل ادامه می دهد.

 

 

آوای مهران

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد