سرویس: استان ایلام
کد خبر: 6228
|
18:41 - 1392/12/14
نسخه چاپی

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام:

اقتصاد مقاومتی راه حلی مناسب برای خثنی کردن تهدیدات و تحریم های دشمنان است

اقتصاد مقاومتی راه حلی مناسب برای خثنی کردن تهدیدات و تحریم های دشمنان است
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت:اقتصاد مقاومتی راه حلی مناسب برای خثنی کردن تهدیدات و تحریم ها دشمنان است.
به گزارش ایلام فردا،حسین کلانتری عصر امروز در نشست اعضاء کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ایلام با اشاره به پیامدهای سوء کالاهای قاچاق در جنبه های اقتصادی اجتماعی و سلامت اظهار کرد: مبارزه با این مهم نیازمند مشارکت مردم است.
وی با تاکید بر تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی در آستانه سال نو و خریدهای نوروزی افزود: خرید کالای قاچاق با تهدید سلامت خانواده ها ضربه به اقتصاد کشور وارد می کند؛ بنابراین باید تمامی دستگاه های متولی مراقبت و کنترل لازم را در راستای ورود مواد غذایی، لباس ها در مراکز خرید و فروشگاه های مورد عرضه داشته باشند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار تصریح کرد: آموزش و فرهنگ سازی در زمینه قاچاق کالا و مصرف کالاهای داخلی دو عامل مهم در کاهش قاچاق کالاست که باید با اطلاع رسانی، مردم را نسبت به عواقب این پدیده نا هنجار اقتصادی و اجتماعی آگاه کرد.
وی قاچاق کالا و ارز غیرمجاز به کشور یکی از ترفندهای دشمنان در برابر دستیابی به شکوفایی اقتصادی عنوان کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی راه حلی مناسب برای خثنی کردن تهدیدات و تحریم ها دشمنان است که برای تحقق این مهم باید مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز انجام شود.
کلانتری عنوان کرد: کالاهای وارداتی که دارای کد شناسه مشخص نیستد نباید در مراکز خرید توزیع شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد