سرویس: سیاسی
کد خبر: 59473
|
01:45 - 1402/03/03
نسخه چاپی

فرمانده دوران دفاع مقدس:

فتح خرمشهر حاصل تلاش و همبستگی رزمندگان بود

فتح خرمشهر حاصل تلاش و همبستگی رزمندگان بود
فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: فتح خرمشهر حاصل تلاش و همبستگی رزمندگان بود.

دوستعلی آزوغ رزمنده و فرمانده دوران دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: فتح خرمشهر یکی از وقایع مهم دوران دفاع مقدس است که حاصل تلاش و همبستگی رزمندگان دوران دفاع مقدس بود.

 

وی افزود: دشمن در شرایطی بر خرمشهر مسلط شده بود که قصد داشت در آن بماند و برای آینده برنامه‌ریزی کند، آن‌ها حتی فکر فتح خرمشهر را هم نمی‌کردند.

 

آزوغ در ادامه گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان یکی از مواقف مهم در تاریخ دوران دفاع مقدس است که نقشه‌های رژیم بعث را با شکست مواجه ساخت.

فرمانده دوران دفاع مقدس بیان داشت: وقایع‌نگاری دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های آینده باعث می‌شود تا این تجربه‌ها برای زندگی آینده به کار گرفته شود.

 

 

وی اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر یکی از وقایعی است که انتقال آن به نسل‌های آینده مهم است چرا که دشمن با تمام امکانات آمده بود تا بماند و راهی برای فتح خرمشهر نمانده بود؛ ولی رزمندگان با اعتقاد و ایمان راسخ همراه با تلاش و کوشش یک امر غیرممکن را ممکن ساختند.

 

آزوغ افزود: امروز آزادسازی خرمشهر به نمادی برای ملت‌های آزاده دنیا و همچنین عموم مردم کشور تبدیل شده که با ایثار و رشادت‌های رزمندگان غیرممکن‌ها را ممکن ساخت.

 

 

 

رزمنده دفاع مقدس گفت: در آزادسازی خرمشهر از تاکتیک‌هایی استفاده شد که دشمن را غافلگیر کرده و باعث شد تا خرمشهری را خیال تصاحب همیشگی آن داشتند از دست بدهند و همین باعث شد تا شکست‌های آن ادامه پیدا کند.

 

 

 

وی تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی در سایه رهنمودهای حضرت امام (ره) و مواضع قاطع مقام معظم رهبری که برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است ما رژیم منفور و کودک کش صهیونیستی را در سراشیبی سقوط قرار دادیم.

 

 

 

آزوغ یادآور شد: امروز دیگر از آن تعرضات از آن لاف‌زدن‌ها خبری نیست، خدایی که خرمشهر را آزاد کرد، قدس شریف را نیز آزاد خواهد کرد.

 

 

 

رزمنده دفاع مقدس در پایان گفت: جوانان ما خرمشهرها را در پیش دارند که فتح کنند و آن هم افتخارآفرینی برای ایران در عرصه‌های مختلف است.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ر

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد