سرویس: استان ایلام
کد خبر: 5854
|
16:59 - 1392/11/17
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان:

ادبیات دشمن تهدید،تحقیر و تحریم است، ادبیات مسئولان ما مذاکره و توافقنامه

ادبیات دشمن تهدید،تحقیر و تحریم است، ادبیات مسئولان ما مذاکره و توافقنامه
نماینده ولی فقیه در استان گفت:ادبیات دشمن تهدید،تحقیر و تحریم است ،ادبیات مسئولان ما مذاکره و توافقنامه.

به گزارش ایلام فردا،حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مراسم غبار روبی مزار شهدادر بخش صالح آباد ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا اظهار داشت:پیام شهدا ایستادگی ،مقاومت،بصیرت و ولایتمداری است.

وی ادامه داد:شهدا نگین موزه انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی هستند و پاسداری از انقلاب اسلامی ارج نهادن به خون شهیدان است.

امام جمعه ایلام در ادامه سخنان خود به تهدیدات آمریکا برعلیه انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد:در داخل کشور عده ای هستند که معلوم نیست چه معجزه ای از غرب و دشمن دیده اند و می ترسند.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد:مسئولان دولتی ما هر روز از توافق و مذاکره سخن می گویند اما یک ساعت پس از سخنرانی آنان یک مسئول آمریکایی با وقاحت تمام می گوید انرژی هسته ای و موشک های بالستیک ایران باید جمع شوند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی تاکید کرد:ادبیات امروز دشمن تهدید،تحقیر و تحریم است اما در مقابل ادبیات مسئولان ما ادامه مذاکرات و توافقات است.

وی بیان کرد:آرمان شهیدان نابودی آمریکا و اسرائیل است و مسئولان ما به تبعیت از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری باید در مقابل دشمن ایستادگی کنند.

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری هیمنه آمریکا و اسرائیل را شکسته اند گفت:سیاستمداران ما اشتباه نکنند،ما ضمن احترام به آنها تذکر می دهیم که به لبخند های فریبکارانه دشمن خوشبین نباشند.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد:ما با مذاکره مخالف نیستیم اما باید عزت و سربلندی این ملت که حاصل 35 سال ایستادگی در برابر دشمنان است حفظ شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد