سرویس: استان ایلام
کد خبر: 5807
|
19:35 - 1392/11/14
نسخه چاپی

سردار حسینی:

پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ منحصر بفرد است

پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ منحصر بفرد است
سردار حسینی گفت:پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ منحصر بفرد است.

به گزارش ایلام فردا،سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جمع مردم شهرستان دره شهر اظهار داشت:انقلاب اسلامی متعلق به همه آحاد مردم است و نشانه آن حضور پرشور و فعال  تمامی اقشار و گروه ها در جشنهای این ایام بزرگ است.

وی ادامه داد:در تاریخ بشریت انقلابهای زیادی از نوع عدالتخواه یا استعمارگر  بوجود آمده  که نقش رهبر در این حوادث انکار ناپذیر است، اما رهبری امام (ره) به دلیل الهی و مردمی بودن یک رهبری خاص و منحصر بفرد است.

سردار حسینی ادامه داد:حکومتهای اسلامی زیادی در منطقه وجود دارد که فقط پوسته آنها اسلامی است؛اما حکومت جمهوری اسلامی ایران که سومین حکومت اسلامی بعد از حکومت  پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) است  توانسته با استقرار نظامی  سراسر دینی و الهی برای مردم امنیت و آرامش به همراه  بیاورد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) تاکید کرد:دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمامی زمینه ها با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.در زمینه علمی جایگاه خاصی در دنیا نداشتیم  ولی الان در اکثر علوم جزو کشورهای برتر دنیا هستیم.

وی عنوان کرد:در بحث نظامی ما کاملا به غرب وابسته بودیم و 45 هزار مستشار نظامی در ایران بودند و به برکت انقلاب اسلامی با اینکه در اوج اقتدار نظامی هستیم حتی یک مستشار خارجی هم در ایران نیست.
 
 
 
 
سیمره خبر
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد