سرویس: استان ایلام
کد خبر: 5785
|
17:26 - 1392/11/13
نسخه چاپی

گزارش اختصاصی ایلام فردا از توزیع سبد کالا در استان ایلام/

از صف‌های طويل برای اخذ سبد کالا تا عدم توزیع سبد در برخی شهرستانها

از صف‌های طويل برای اخذ سبد کالا تا عدم توزیع سبد در برخی شهرستانها
سبد کالای اهدایی دولت همزمان با سراسر کشور در استان ایلام نیز توزیع شد.

به گزارش ایلام فردا،سبد کالای اهدایی دولت همزمان با سراسر کشور در استان ایلام نیز توزیع شد.

این طرح در همان دقایق ابتدایی با استقبال گسترده ای روبرو شد و باعث تشکیل شدن صف های طویل در فروشگاههای توزیع کننده شد.

با وجود هوای بسیار سرد امروز استان اما مردم از ساعتها قبل از شروع به کار فروشگاههای توزیع کننده تجمع کرده بودند.

به گزارش سیمره خبر، توزیع سبد کالا باعث شد  مردم شهرستان دره شهر از شهر و روستا برای دریافت آن در سرمای امروز به فروشگاه های تعین شده  مراجعه کنند.

هنوز بسیاری از مردم از مشمولیت خود از سبد کالا بی‌خبرند و با مراجعه به فروشگاه یا از مسئولان فروشگاه و یا مردم حاضر در صف خواهان پاسخگویی هستند که هیچ کدام از این گروه‌ها پاسخی به این افراد ندارند.

این سبد کالایی شامل دو عدد مرغ، یک بسته 10 کیلوگرمی برنج هندی با کیسه زردرنگ و آرم شرکت بازرگانی دولتی ایران و بسته های مقوایی 6 عددی تخم مرغ، دو بطری روغن مایع و دوبسته پنیر است که در کیسه‌های نایلونی به مردم ارایه می شود.

اما در شهرستان آبدانان برخلاف دیگر شهرستانهای استان امروز هیچ سبد کالایی توزیع نشد.

به گزارش آبدانان نیوز،به دلیل فراهم نبودن اجناس برای توزیع و اخلال دستگاه کارت خوان سبد کالا در آبدانان با توجه حضور مردم توزیع نشد.

تمری مدیر اداره صنعت و معدن و تجارت آبدانان گفت: کالا های مورد نیاز در فروشگاهها مستقر شده است اما به دلیل اختلال دستگاههای کارت خوان امروز توزیع نشد.
وی از شهروندان خواست نسبت به تحویل سبد کالایی عجله نکنند و مدت تحویل سبد تا 15 روز آینده صورت خواهد گرفت.
 
سیدی معاون فرماندار آبدانان نیز گفت: مشکلات ناشی از عدم وجود تمام کالاهای سبد غذایی و مشکلات خودپردازان و دستگاههای کارت خوان باعث شد که توزیع کالا امروز صورت نگیرد.
 
معاون فرماندار آبدانان گفت: برخی از مردم آبدانان با توجه به محرومیت و مستحق بودن شامل دریافت سبد  کالایی نشده اند که موضوع جهت پیگیری به استان گزارش شده است.
 
در شهرستان ایوان نیز،بسیاری از مراجعه کنندگان از محدود بودن مراکز توزیع سبدهای کالا نارحت بودند.
به گزارش جویزر،افراد مشمول سبد کالایی از ساعات اولیه صبح امروز به مراکز توزیع مراجعه نمودند، اما با توجه به محدودیت این مراکز دریافت سبد کالایی برای مردم مشکل شده است.

خبرنگار جویزر به مراجعه به فروشگاه رفاه که توزیع کننده سبد کالایی بین مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی است متوجه نارضایتی مردم از عدم وجود چند مرکز توزیع برای سبد کالایی شد.

با توجه به اظهارات مردم و در نظر گرفتن اینکه بخش زیادی از جمعیت شهرستان تحت پوشش این دو نهاد هستند وجود دو یا سه مرکز توزیع ضروری به نظر می رسد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد