سرویس: استان ایلام
کد خبر: 5760
|
11:48 - 1392/11/12
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام:

عامل پیروزی انقلاب اسلامی دو عنصر مردم و رهبری بود

عامل پیروزی انقلاب اسلامی دو عنصر مردم و رهبری بود
امام جمعه ایلام گفت:عامل پیروزی انقلاب اسلامی دو عنصر مردم و رهبری بود.

به گزارش ایلام فردا،حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب که در مدرسه آقا حسین بن علی(ع) برگزار شد اظهار داشت: پیروزی ملت ایران بر نظام دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی به رهبری امام خمینی (ره) پس از وقایع بزرگ بعثت، غدیر و عاشورا در طول تاریخ بی نظیر است.

وی ادامه داد: این انقلاب با الهام گیری از آموزه های پیام غدیر و نهضت خونین عاشورا در مقطعی از تاریخ شکل گرفت که جهان به سوی نظام های غیرمذهبی و لائیک سوق پیدا کرده بود.

امام جمعه ایلام اضافه کرد:: شخصیت کم نظیر و الهی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی آنطور که باید تاکنون مورد تحلیل قرار نگرفته و باید ویژگی های بارز امام خمینی (ره) بیش از پیش برای نسل جدید معرفی شود.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: امام راحل (ره) یک سیاستمدار کارکشته و واقع گرا بود که با دنیاشناسی کم نظیر خود تمامی ترفندهای سیاستمداران دنیاطلب را شناخته و رصد می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی عنوان کرد:چالش های متعدد و گوناگونی در طول 35 سال گذشته از سوی دشمنان داخلی و خارجی نظام برای ناکام گذاشتن این نهضت از اهداف متعالی خود طراحی و اجرا شده که ملت ایران در سایه همبستگی ملی و رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری توانسته بخوبی آنها را پشت سر بگذارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد