سرویس: استان ایلام
کد خبر: 5734
|
22:32 - 1392/11/09
نسخه چاپی

رئیس واحد علوم و تحقیقات ایلام عنوان کرد/

صدور مجوز پذیرش 750 دانشجو در دانشگاه علوم و تحقیقات ایلام

صدور مجوز پذیرش 750 دانشجو در دانشگاه علوم و تحقیقات ایلام
رئیس واحد علوم و تحقیقات ایلام از صدور مجوز پذیرش 750 دانشجو در دانشگاه علوم و تحقیقات ایلام خبر داد.

به گزارش ایلام فردا،علیرضا پورسعید  اظهار داشت: دانشگاه علوم و تحقیقات ایلام دارای 16 رشته کارشناسی ارشد با عناوین؛ حقوق خصوصی، حقوق جزا و جرم شناسی، مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی، روانشناسی بالینی، روانشناسی عمومی، علوم سیاسی، حسابداری، آموزش زبان انگلیسی، ادبیات عرب، شیمی تجزیه و دو رشته علوم کشاورزی شامل مهندسی زراعت و علوم خاک و همچنین رشته های فنی مهندسی کامپیوتر، معماری و برق قدرت است.

 
وی افزود: در نیمسال جاری، 750 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه مذکور  پذیرفته شدند.
 
رئیس واحد علوم و تحقیقات ایلام تصریح کرد: ایجاد و افزایش رشته های مقاطع تحصیلات تکمیلی یکی از مهمترین خواسته های جویندگان علم و دانش در استان ایلام است، باید ظرفیت پذیرش دانشجو در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد در دانشگاه های استان افزایش یابند.
 
وی بیان داشت: دانشجویان پذیرفته شده برای ترم بهمن ماه می توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز در روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته به منظور ثبت نام  به واحد علوم و تحقیقات ایلام مراجعه کنند، در این راستا امکانات لازم برای ثبت نام این افراد فراهم شده است.
 
پورسعید افزود: با پذیرش این تعداد، آمار دانشجویان واحد علوم و تحقیقات ایلام به بیش از 3400 دانشجو می رسد که بیشتر آنها بومی این استان هستند.
 
رئیس واحد علوم و تحقیقات ایلام خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات ایلام از لحاظ تعداد دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد بزرگترین دانشگاه استان ایلام است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد