سرویس: استان ایلام
کد خبر: 5726
|
14:50 - 1392/11/09
نسخه چاپی

برنامه اصلاح طلبان افراطی برای حمله به استاندار ایلام

برنامه اصلاح طلبان افراطی برای حمله به استاندار ایلام
برخی از عناصر افراطی اصلاح طلب استان ایلام که تاکنون موفق نشدند در دولت تدبیر و امید جایگاهی را برای خود دست و پا کنند تحرکات خود را بر علیه استاندار ایلام آغاز کرده اند.
به گزارش ایلام فردا به نقل از دانا، در جدیدترین این تحرکات،برخی از این عناصر که پیش از این با ارائه لیست های بلند بالا به استاندار ایلام خواهان پست های مدیریتی شده بودند و اکنون سرگردان بین ادارات،استانداری و وزارت خانه ها شده اند برای تحت فشار قرار دادن محمد رضا مروارید استاندار ایلام دست به کار شده اند.
این افراد قرار است در روزهای آینده و در صورت عدم قبول شرایطشان از طرف استاندار ایلام،نامه ای را بر علیه وی در رسانه ها منتشر کنند.
گفته می شود که عامل اصلی تهیه این نامه یکی از کارمندان استانداری بوده که  به همراه شخصی که صاحب رستوران در ایلام می باشد اقدام به تنظیم این نامه بر علیه استاندار ایلام کرده است.
به نظر می رسد که هدف این افراطیون انتقام گیری و تحت فشار قرار دادن شخص استاندار ایلام به دلیل عدم تمکین وی به سهم خواهی های غیر قانونی این افراد باشد.
افرادی که تا دیروز خیز برداشته بودند که معاونت های استانداری و نیز ریاست ادارات و فرمانداری ها را کسب کنند،اکنون بدلیل انتصاب اشخاص معتدل از همه جریانات سیاسی در مدیریت استان، به دنبال کارشکنی در کار استاندار هستند.
شیب تند حرکت عناصر تندرو سیاسی که خود را نمایندگان احزاب یک نفره و چند نفره می دانند و بر فضای سیاسی استان خیلی بیشتر از وزنه سیاسی خود ادعا دارند به سمت اقداماتی همچون نامه 67 نفره موسوم به مدیران در سال 82 حرکت می کند.
استاندار ایلام برای کاهش این فشارهای غیرقانونی افراد زیاده خواه لازم است برای آرام نگه داشتن فضای سیاسی برخورد قاطع با این عناصر پر مدعی نموده و مانع به چالش کشیدن مدیریت بومی استان شود و واقعیات را به اطلاع مردم برساند و به این سنگ لای چرخ پیشرفت استان پایان دهد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد