سرویس: استان ایلام
کد خبر: 5435
|
11:30 - 1392/10/22
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی استان ایلام:

کشفیات مواد مخدر در ایلام 24 درصد افزایش یافت

کشفیات مواد مخدر در ایلام 24 درصد افزایش یافت
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:کشفیات مواد مخدر در ایلام 24 درصد افزایش یافت.

به گزارش ایلام فردا  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار علی دولتی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: در نه ماهه ابتدای سال 92 و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کشفیات مواد افیونی در این استان به میزان 24 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر به همراه دیگر واحدهای انتظامی استان با اجرای طرح های مقابله با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر عرصه را بر فعالیت توزیع کنندگان این بلای خانمانسوز تنگ کرده اند.

سردار دولتی با اشاره به اینکه استان ایلام محل بارانداز و قاچاق عمده مواد مخدر نیست، گفت: مواد مخدری که وارد این استان می شودتنها برای مصرف معتادین است و باندهای بزرگ در این استان فعالیت چندانی ندارند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: تنها راه مقابله با بلای خانمانسوز اعتیاد به مبارزه فیزیکی نیروی انتظامی برنمی گردد و می بایست سایر دستگاه های فرهنگی و آموزشی وارد میدان مقابله با پدیده اعتیاد شوند.

وی گفت: توجه و تمرکز پلیس در رابطه با توزیع موادمخدر، همکاری بسیار خوب مردم با نیروی انتظامی و همراهی و تعامل مثبت دستگاه قضایی مهمترین عوامل افزایش کشفیات مواد مخدر در استان ایلام است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد