سرویس: استان ایلام
کد خبر: 5300
|
15:14 - 1392/10/14
نسخه چاپی

عمران علی محمدی:

30 میلیارد ریال اعتبارات ملی به ورزش استان اختصاص داده شد

30 میلیارد ریال اعتبارات ملی به ورزش استان اختصاص داده شد
عمران علی محمدی گفت:30 میلیارد ریال اعتبارات ملی به ورزش استان اختصاص داده شد.

به گزارش ایلام فردا،عمران علی محمدی نماینده مردم شهرستانهای مهران ، ایلام ، ملکشاهی ، سیروان ، ایوان وچرداول در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب گفت: با پیگیریهای به عمل آمده 30 میلیارد ریال اعتبارات ملی از محل سهم درآمدهای نفتی جهت تسریع در روند اجرایی پروژه های ورزشی استان اختصاص داده شد.

وی افزود: این مبلغ قرار بود که در سال 93 به پروژه های ورزشی استان اختصاص یابد که با پیگیری به عمل آمده ، این مبلغ در سال 92 و به زودی به پروژه های ورزشی اختصاص داده خواهد شد.
علی محمدی بیان داشت: تسریع در روند پروژه های عمرانی بویژه پروژه های ورزشی یکی از اهداف و اولویتهای استان می باشد لذا باید تلاش کرد این مهم اتفاق بیفتد چرا که توسعه زسر ساختهای ورزشی توسعه ورزش ، سلامت وشادابی در جامعه و جوانان به دنبال دارد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: اگر چه اقدامات بسیار خوبی در طی سالهای اخیر در این زمینه انجام گرفته ولی در حال حاضر زیر ساختهای ورزش استان ضعیف می باشد و باید تلاش کنیم با جذب اعتبارات ملی زیر ساختهای ورزسی را توسعه دهیم.
وی افزود : اعتبارات استانی برای پروژه های ورزشی کافی نمی باشد و ما نمایندگان مجلس به عنوان خدمتگذاران مردم در مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات ملی در زمینه های مختلف بویژه در زمینه ورزش که با جوانان و شور و نشاط جامعه در ارتباط است به کار خواهیم گرفت. 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد