سرویس: استان ایلام
کد خبر: 5278
|
13:37 - 1392/10/13
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان:

فتنه 88 لکه ننگی است که تا ابد بر پیشانی سران فتنه باقی خواهد ماند

 فتنه 88 لکه ننگی است که تا ابد بر پیشانی سران فتنه باقی خواهد ماند
نماینده ولی فقیه در استان گفت: فتنه 88 لکه ننگی است که تا ابد بر پیشانی سران فتنه باقی خواهد ماند.

به گزارش ایلام فردا،حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام که در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد اظهار داشت: یکی از مواردی که 9 دی امسال را از سالهای قبل متمایز کرده است برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پس از فتنه 88 است فتنه‌گران دنبال این بودند مردم در انتخابات شرکت نکنند اما حضور 73 درصدی مردم در انتخابات 24 خرداد 92 «نه» دیگری بود از مردم به سران فتنه و حامیان آنها و دروغ 88 آنها آشکارتر شد.

وی ادامه داد:حتی تعدادی از فعالان فتنه هم لب به اعتراف گشودند که نظام اسلامی امانتدار مردم است و در انتخابات 88 هم تقلبی رخ نداده است. نظامی که در سال 92 امانتدار 260 هزار رأی رئیس جمهور منتخب بود، حفظ این 7 درصد آراء تمام تهمت‌های ناروا و ظالمانه سران فتنه در 4 سال گذشته را نقش بر آب کرد و بار دیگر امانتداری نظام برای جهانیان و فتنه‌گران ثابت شد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد:اتفاق دیگری که 9 دی امسال را متفاوت کرد مواضع فتنه‌گران است که بعد از روی کار آمدن دولت یازدهم در روزهای اخیر از بازگشت به قدرت حرف می‌زنند و عنوان می‌کنند که فتنه 88 یک کدورت و سوءتفاهم بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد:نکته دیگری که این روزها فتنه‌گران دنبال القای آن در جامعه هستند این است که جنایت‌ها و خیانت‌های سال 88 که با هدف براندازی نظام و با حمایت رژیم آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل و ضدانقلاب بود به خاطر رئیس جمهور سابق (احمدی‌نژاد) بود حالا که او رفته و دولت جدید سر کار آمده باید گذشته را فراموش کنیم و عاملان آن ظلم بزرگ فتنه 88 بخشیده شود.

حجت السلام والمسلمین لطفی تاکید کرد:سران فتنه و همه فتنه‌گران 88 باید بدانند پس از وطن‌فروشی و خیانت به امام و رهبری نمی‌تواند به عنوان یک حزب و گروه در درون نظام فعالیت کنند و به قدرت برگردند همانطور که منافقین در خرداد سال 60 به روی نظام و مردم اسلحه کشیدند دیگر اجازه هیچ‌گونه فعالیت سیاسی و حزبی را در نظام ندارند چرا که فتنه 88 به مراتب خیانت‌آمیزتر از حرکت منافقین در سال 60 بود.

وی اظهار داشت:فتنه‌گران به ویژه آن سه نفر با ترجیح دادن منافع شخصی، باندی و حزبی خود بر نظام و بی‌توجهی به شرایط و مقتضیات زمان، عدم پایبندی و ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های امام و شهیدان به نمایش گذاشتندو فتنه 88 لکه ننگی است که تا ابد بر پیشانی سران فتنه باقی خواهد ماند و با توبه و اظهار پشیمانی زدودنی نیست.

خطیب جمعه  ایلام در بخش دیگری از سخنانش به ماه ربیع‌الاول اشاره کرد و افزود: اول ماه ربیع‌الاول آغاز هجرت پیامبر اکرم (ص) از مکه به مدینه بوده و همچنین لیلةالمبید شبی که هجرت امیر برای حفظ جان رسول اکرم (ص) در بستر آن حضرت خوابیدند که اوج فداکاری و جانفشانی حضرت امیر است و هیچ کدام از اصحاب آن حضرت چنین ویژگی را ندارند این موضوع نیز در ربیع‌الاول اتفاق افتاده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد