سرویس: استان ایلام
کد خبر: 5267
|
12:04 - 1392/10/11
نسخه چاپی

اختصاصی ایلام فردا/

جای خالی مدیران دولتی در مراسم مردمی حماسه 9 دی ایلام

جای خالی مدیران دولتی در مراسم مردمی حماسه 9 دی ایلام
فتنه سال 88 پس از 8 ماه ،با حضور دشمن شکن و میلیونی مردم کشورمان در 9 دی همان سال برای همیشه خاموش شد و مردم ایران اسلامی با حضور همراه با بصیرت خود چشم فتنه را کور کردند.

«فتنه» مفهومی بسیار مهم و اساسی است که فهم آن موجب می شود، احتمال وقوع آن به حداقل برسد. کارکرد مهم فتنه ها این است که با فرآیند غبار سازی، فضای دید اجتماعی جامعه چنان کدر می شود که نه قدرت تشخیص برای دیدگان معمولی باقی می ماند و نه ایمنی از حادثه برای حاضران در صحنه.

فتنه سال 88 یکی از حوادثی است که موجب شد تا فرصت حضور 40 میلیونی مردم ایران اسلامی در انتخابات به حوادثی تلخ و ناگوار تبدیل شود و هزینه های سنگینی برای نظام در پی داشته باشد.

فتنه سال 88 پس از 8 ماه ،با حضور دشمن شکن و میلیونی مردم کشورمان در 9 دی همان سال برای همیشه خاموش شد و مردم ایران اسلامی با حضور همراه با بصیرت خود چشم فتنه را کور کردند.

از همان سال تا کنون هر ساله در روز 9 دی مراسماتی در سراسر کشور به جهت پاسداشت حضور مردم ولایت مدار ایران و نیز تبیین چگونگی شکل گیری فتنه برگزار می شود.

امسال نیز این مراسم مردمی با حضور گسترده مردم در تمامی نقاط کشور به خصوص استان ایلام برگزار شد.

علیرغم حضور مردم بصیر و هوشمند ایلام در این مراسم، متاسفانه حضور مدیران دولتی و اجرایی استان در مراسم 9 دی بسیار کمرنگ بودبه طوری که تعجب شرکت کنندگان در مراسم را در پی داشت.

این عدم حضور مدیران دولتی و اجرایی استان هیچ جای توجیهی ندارد و به نظر می رسد علیرغم تبلیغات گسترده برای این روز،مدیران تمایلی برای حضور در این حماسه مردمی نداشته اند.

سوال این است که آیا فضای سیاست زدگی که همیشه دغدغه اصلی دلسوزان این استان بوده مجددا در بین مسئولان احیا شده است ؟

چرا برخی افراد در اردوگاههای سیاسی استان اصرار دارند در اردوگاه فتنه گران سال 88 و اصحاب فتنه قرار بگیرند؟

چرا باید مدیرانی در راس قرار بگیرند که بصیرت سیاسی آنها کمتر از مردم عادی باشد و همیشه از نظر سیاسی از مردم عقب باشند؟

چرا باید مدیران ارشد استان نسبت به این مهم بی تفاوت باشند؟

چرا برای یک مراسم ساده کلیه ادارات تعطیل می شوند ولی در این روز حماسی به بهانه های مختلف مانند دیدار مردمی،امورات اداری و ... در این مراسم شرکت نکرده اند؟

مردم ولایت مدار و بصیر ایلام ثابت کرده اند که همگام با مردم سراسر ایران اسلامی همیشه از مدیران بی بصیرت جلو تر بوده و به موقع در میدان حضور یافته اند و قدر این گونه مراسمات را به خوبی می دانند.

به نظر می رسد مدیران بایستی اردوگاه سیاسی خود را مشخص کنند و بدانند که مردم عملکرد آنها را رصد می نمایند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد