سرویس: استان ایلام
کد خبر: 5243
|
10:01 - 1392/10/09
نسخه چاپی

مشروح/سردار محمد علی آسودی در ایلام:

کسانی که فتنه را قبول ندارند ضد انقلاب و ضد ولایت فقیه هستند

کسانی که فتنه را قبول ندارند ضد انقلاب و ضد ولایت فقیه هستند
سردار محمد علی آسودی در ایلام گفت:کسانی که فتنه را قبول ندارند ضد انقلاب و ضد ولایت فقیه هستند.

به گزارش ایلام فردا،سردار محمد علی آسودی معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم در مسجد جامع ایلام برگزارشد اظهار داشت: حماسه بی‌نظیر نهم دی سال 88 توسط مردم ولایت‌مدار، مسلمان، مومن و بصیر در تاریخ انقلاب ثبت شد و دنیا را به تعجب واداشت.

وی ادامه داد:حماسه 9 دی درس ها و عبرت های بسیاری دارد و این حماسه موجب شد تا دوستان نظام جمهوری اسلامی از نگرانی حوادث رخ داده در سال 88 خارج شوند.

سردار آسودی اضافه کرد:ایمان مردم،بصیرت نافذ مردم و ولایت مداری آنها سه درس بزرگ حماسه 9 دی است.

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد:حماسه 9 دی به فتنه گران و عوامل آنها نشان داد که نمی توان با ایمان مردم بازی کرد زیرا مردم شیعه ایران برای دین و اسلام جان خود را فدا می کنند.

وی تصریح کرد:دشمنان نظام برای فتنه 88 سالها برنامه ریزی کردند اما رهبری مقام معظم رهبری و حضور همراه با بصیرت مردم موجب خنثی شدن این توطئه بزرگ شد.

سردار آسودی به بصیرت نافذ مردم ایران اشاره و بیان کرد: در فتنه ها با توجه به گرد و غباری که وجود دارد شناخت حق از باطل دشوار است،و آنچه که می تواند نورافکن و چراغ راهنمای انسان ها در شرایط اینچنینی باشد داشتن بصیرت نافذ است.

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: بصیرت نافذ داشتن یعنی اینکه بدانیم کسانی که قبلا یار غار امام(ره) بودند الان در چه حالی هستند و این یعنی اینکه انقلابی بودن مهم نیست بلکه انقلابی ماندن مهم است.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با مدیریت شرایط بحران را به فرصت تبدیل کردند و از دل فرصت حماسه نهم دی ماه ایجاد شدو ایشان با صبر و تامل برای حفظ اصل نظام تلاش کردند.

سردار محمد علی آسودی در ادامه سخنان خود به تلاش برخی عوامل داخلی برای تطهیر سران فتنه اشاره و اظهار داشت:برخی از خواص در امتحان سخت سال 88 رفوزه شدند و برخی هنوز هم می گویند که اینها حادثه بوده و نه فتنه؛مهم نیست اینها چه کسانی باشند و در چه جایگاهی،اینها ضدانقلاب و ضد ولایت فقیه هستند.

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد:لفظ فتنه را مقام معظم رهبری به کار بردند و بارها به تبیین چگونگی شکلگیری حوادث فتنه گون پرداختند.

وی ادامه داد:نظام اسلامی تاکنون با رافت اسلامی با سران فتنه برخورد کرده و آنها حصر خانگی شده اند در حالی که اگر آنها محاکمه شوند حکم آنها به جز اعدام چیز دیگری نیست.

سردار محمد علی آسودی به دخالت های بیگانگان در فتنه 88 اشاره و گفت:22 سفارت خانه،8 دفتر منطقه ای و دهها سایت و شبکه ماهواره ای به کمک فتنه گران آمد و اگر در هر کشوری این چنین اتفاقی رخ دهد قطعا حکم عوامل اجرا کننده اعدام خواهد بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد