سرویس: استان ایلام
کد خبر: 5234
|
13:41 - 1392/10/08
نسخه چاپی

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

پیام حماسه 9 دی بصیرت‌گرایی و ولایت‌پذیری است

پیام حماسه 9 دی بصیرت‌گرایی و ولایت‌پذیری است
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت:پیام حماسه 9 دی بصیرت‌گرایی و ولایت‌پذیری است.

به گزارش ایلام فردا،عمران علی محمدی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در با اشاره به حضور گسترده مردم در دفاع از نظام در زمانهای مختلف اظهار داشت:پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 و برچیده شدن نظام طاغوت شاهنشاهی و انقلاب دانشجویان و دانش‌آموزان در 13 آبان 57 و حذف جاسوسخانه آمریکا در ایران و انقلاب ملت ایران در 9 دی و برچیده شدن فتنه و فتنه‌گران از جمله حضور آگاهانه ملت ایران در عرصه‌های مختلف بوده است.

وی ادامه داد:فتنه‌گران از عوامل آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و عده‌ای گول‌خورده که به خیال خام خودشان انقلاب را ساقط و خون شهیدان را پایمال کنند در مقابل نظام اسلامی و ارزش‌های انقلاب و رهبری ایستادند.

علی محمدی تصریح کرد:پیام حماسه 9 دی بصیرت‌گرایی و ولایت‌پذیری بود که توسط ملت آگاه و با بصیرت ملت ایران اسلامی به همه جهانیان ارائه شد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:اگر کسی کمترین عقل را داشته باشد باید پیام انقلاب 9 دی مردم با بصیرت انقلاب اسلامی را دریافت کند.

وی عنوان کرد:دشمنان ملت ایران و سرسپردگان آنان باید بدانند که ملت ایران هوشیار و آگاه بوده و به رهبری امام خامنه‌ای در مقابل تمام سلطه‌ها خواهند ایستاد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد