سرویس: استان ایلام
کد خبر: 5231
|
10:50 - 1392/10/08
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان:

فتنه گران در سال 88 به دنبال حذف نظام ولایی و ولایت فقیه بودند

فتنه گران در سال 88 به دنبال حذف نظام ولایی و ولایت فقیه بودند
نماینده ولی فقیه در استان گفت:فتنه گران در سال 88 به دنبال حذف نظام ولایی و ولایت فقیه بودند.

به گزارش ایلام فردا، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت سالروز 9 دی در ایلام افزود: بزرگداشت حماسه 9 دی وظیفه ای همگانی است و سخنرانان این آیین باید ابعاد فتنه را باز کرده و برای مردم تبیین کنند.

وی ادامه داد: در جریان این فتنه حذف نظام ولایی در دستور کار فتنه گران قرار گرفته بود و آنها به دنبال فرصت بودند تا این فتنه را جامه عمل پوشانده و در سال 88 بعد از انتخابات ریاست جمهوری این فرصت را مناسب دیدند.

وی اضافه کرد: فتنه گران در مقابل نظام ولایی و انقلابی ایستادند و باعث سوء استفاده دشمنان نظام و انقلاب اسلامی شدند ولی ملت ایران در حماسه 9 دی با حضور در راهپیمایی و حمایت از ولایت فقیه تمامی توطئه های آنان را نقش بر آب کردند.

امام جمعه ایلام گفت: یوم الله 9 دی آثار و برکت های فراوانی برای نظام اسلامی داشت و دشمنان انقلاب اسلامی فکر نمی کردند با حضور میلیونی مردم در این روز رو به رو و توطئه ها و فتنه های آنان برچیده شود.

لطفی اظهار کرد: جوانان انقلاب در این حماسه که امام و انقلاب را ندیده بودند با پیروی از ولایت فقیه به میدان آمدند و حمایت خود را از نظام اسلامی ایران اعلام کردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد