سرویس: استان ایلام
کد خبر: 5212
|
09:51 - 1392/10/07
نسخه چاپی

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح کرد/

سران فتنه،ضدانقلاب و بیگانگان سه ضلع اصلی فتنه 88

سران فتنه،ضدانقلاب و بیگانگان سه ضلع اصلی فتنه 88
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تحلیل چگونگی شکل گیری فتنه 88 تاکید کرد:سران فتنه،ضد انقلاب و بیگانگان سه ضلع اصلی فتنه 88 بودند و این سه ضلع با هم به دنبال براندازی نظام بودند.

به گزارش ایلام فردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه امیرالمومنین(ع)،رسول سنائی راد معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در جمع کارکنان ستاد سپاه امیرالمومنین(ع) با اشاره به فرارسیدن حماسه 9دی اظهار داشت:9 دی از جمله روزهایی بود که مردم احساس می کردند که باید حرف آخر را خوشان بزنند.

وی ادامه داد:9 دی خاتمه 8 ماه فتنه گری کسانی بود که خیال می کردند می توان با اردوکشی خیابانی با نظام مقابله کرد.

سنائی راد ضمن تحلیل چگونگی شکل گیری فتنه 88 تاکید کرد:سران فتنه،ضد انقلاب و بیگانگان سه ضلع اصلی فتنه 88 بودند و این سه ضلع با هم به دنبال براندازی نظام بودند.

معاون سیاسی سپاه عنوان کرد:اوج همکاری این ضلع در عاشورای 88 رخ داد و منافقین،بهایی ها و سلطنت طلبان به خیابان ها آمدند و آن حادثه تاسف برانگیز که توهین به مقدسات مردم ایران بود، رخ داد.

وی یادآور شد:بعد از این حادثه سران فتنه به ضدانقلاب مدال "مردان خداجو" دادند و بیگانگان هم از حرکت آنها دفاع کردند.

سنائی راد تصریح کرد:در عاشورای 88 تمامی دستگیر شدگان همگی از منافقین،بهایی ها و سایر عناصر ضدانقلاب بودند و این نشان دهنده برنامه ریزی قبلی برای وقوع حادثه عاشورای 88 بود.

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه فتنه 88 حاصل کار چندین ساله عوامل اصلی فتنه بوده است بیان کرد:در واقع می توان گفت که فتنه 88 دارای عقبه ای بود که از سالها پیش صورت گرفته بود و این عقبه، انتخابات سال 88 را کلیدی برای  مقابله با نظام می دانست.

وی تاکید کرد:خلق حماسه 9 دی توسط مردم با بصیرت ما در واکنش به فتنه ای شکل گرفت که این فتنه باعث فرصت سوزی 40 میلیون رایی شد که مردم به نظام جمهوری اسلامی داده بودند.

سنائی راد اضافه کرد:برخی از سفارت خانه های بیگانگان از جمله سفارت انگلیس نقشی اساسی در فتنه 88 ایفا کرد به طوری که برخی از کارکنان این سفارت خانه با لباس های سبز رنگ در تجمعات شرکت می کردند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر برگزاری باشکوه حماسه 9 دی گفت:9 دی باید بازخوانی شود تا دوباره چنین فتنه ای در آینده رخ ندهد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد