سرویس: استان ایلام
کد خبر: 5202
|
13:52 - 1392/10/06
نسخه چاپی

فعال دانشجویی دانشگاه ایلام:

فتنه گران در سال 88 به دنبال نابودی نظام جمهوری اسلامی بودند

فتنه گران در سال 88 به دنبال نابودی نظام  جمهوری اسلامی بودند
فعال دانشجویی دانشگاه ایلام گفت:فتنه گران در سال 88 به دنبال نابودی نظام جمهوری اسلامی بودند.

به گزارش ایلام فردا،فرید اخوان فعال دانشجویی دانشگاه ایلام در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایلام فردا با اشاره به حوادث رخ داده در سال 88 اظهار داشت: فتنه سال 88 در راستای تلاش دشمن برای تحقق آرزوهای باطل و اهریمنی آنان صورت گرفت و استکبار به صورتی  آشکار وارد این کارزار شد.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از درون نظام با دشمن همراهی کرده و فتنه ای بزرگ را خلق کردند و اگر رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری نبود مشخص نبود سرنوشت کشور چه می شد.

اخوان اضافه کرد: فتنه گران و رهبران استکبار در سال 88  به دنبال نابودی نظام  جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه و نابودی اسلام بودند و مشکل اساسی آنها با اسلام انقلابی است.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: اگر حضور مردم در حماسه 9 دی ماه نبود، هم‌اکنون دشمنان انقلاب با خوشحالی برنامه‌های خود را دنبال می‌کردند.

وی تصریح کرد: جمعیت میلیونی کشورمان با حضور یکپارچه خود در حماسه 9 دی به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند و حضور مردم کشورمان  در حماسه 9 دی نشان دهنده آگاهی و هوشیاری  آنان و گوش به فرمان ولایت بودن است.

اخوان با اشاره به اینکه مردم خواستار محکومیت فتنه‌گران و سران فتنه  هستند اظهار داشت: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل فتنه‌گران و سران فتنه با لطافت و مهربانی برخورد کرد.

این فعال دانشجویی تاکیدکرد: ملت همیشه در صحنه انقلاب همچون گذشته با حضور خود توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد