سرویس: استان ایلام
کد خبر: 5190
|
11:00 - 1392/10/05
نسخه چاپی

عضو بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ایلام:

9 دی تمام نقشه های فتنه‌گران را به هم ریخت

9 دی تمام نقشه های فتنه‌گران را به هم ریخت
عضو بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ایلام گفت:9 دی تمام نقشه های فتنه‌گران را به هم ریخت.

به گزارش ایلام فردا،هادی چناری فعال دانشجویی و عضو بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلام فردا با اشاره به حماسه 9 دی اظهار داشت: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی در 9 دی سال 88 حماسه‌ای بزرگ را خلق کردند که برای همیشه جاودان خواهد ماند.

وی ادامه داد:ملت ایران از انقلاب و آرمان‌های امام راحل تا پای جان دفاع خواهند کرد، زیرا این پیروزی‌ها را با جانفشانی‌های شهیدان به دست آورده‌اند و اجازه نمی‌دهند هیچ یک از بدخواهان نظام و انقلاب به اهداف شوم خود برسند.

عضو بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تاکید کرد:تبیین دقیق 9 دی به ملت و مسئولان کشور ما کمک می‌کند تا در آینده تهدیدهای مشابه یا پیچیده‌تر علیه کیان جمهوری اسلامی ایران تکرار نشود.

این فعال دانشجویی با اشاره به اینکه فتنه گران در روز عاشورای حسینی با سوت و کف به خیابان‌ها آمدند و پرچم امام حسین (ع) و عکس امام راحل را آتش زدند، ادامه داد: ملت ایران برای اعتراض به این اقدام با همه توان به خیابان‌ها آمدند و اعتراض خود را به جهانیان به ویژه دشمنان نظام نشان دادند.

چناری با تاکید بر اینکه دشمنان پس از این حماسه دریافتند که با عقیده و اعتقادات ملت ایران نمی‌توان بازی کرد، اضافه کرد: مردم در حماسه 9 دی با همه توان خواستار محاکمه سران فتنه شدند و مردم حمایت خود را از نظام، ولایت و امام حسین(ع) نشان دادند.

وی در ادامه با اشاره به تلاش برخی جریان ها برای تطهیر و رفع حصر سران فتنه اضافه کرد:فتنه‌گران در انتخابات سال 88 فضا را به گونه‌ای جلوه دادند که دشمن فکر کرد جای پایی در نظام جمهوری اسلامی دارد بنابراین تنها راه بازگشت آنان توبه، اظهار ندامت و عذرخواهی از مقام معظم رهبری،ملت ایران و خداوند است.

وی در خصوص نحوه برخود با سران فتنه گفت: مردم با بصیرت ایران در 9 دی 88 خواسته به حق خود مبنی بر محاکمه این افراد را مطرح کردند هرچند نحوه برخورد با فتنه گران بر عهده نظام قضایی کشورمان است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد