سرویس: استان ایلام
کد خبر: 5096
|
11:05 - 1392/09/27
نسخه چاپی

وزیدن نسیم تغییر در دستگاه‌های اجرایی استان

وزیدن نسیم تغییر در دستگاه‌های اجرایی استان
نسیم تغییرات در مدیریت دستگاه‌های اجرایی استان ایلام وزیدن گرفت.

به گزارش ایلام فردا به نقل از فارس،نسیم تغییرات پس از روی کار آمدن دولت روحانی و حضور محمدرضا مروارید به عنوان دومین استاندار بومی استان ایلام در تاریخ سیاسی استان، روند تغییرات با آهنگی آرام و منطقی در استان ایلام شروع شده است.

بدون تردید با تغییر فضای سیاسی کشور مردم به دنبال تغییرات اساسی در کشور بوده که در گام نخست این تغییرات با عزل و نصب مدیران دولتی شروع می‌شود.

این واقعیتی غیرقابل انکار است که دولت‌ها هر کدام به دنبال چینش مدیرانی از جنس تفکرات خود که مورد استقبال مردم است، بوده و این امری اجتناب‌ناپذیر است.

اما نکته‌ای که باید همه دولت‌ها به آن توجه داشته باشند، این است که در انتخاب مدیران به شاخصه‌هایی مانند تعهد، تخصص، مردم‌داری و کوشش در رفع مشکلات مردم توجه و عنایت ویژه‌ای داشته باشند.

در استان ایلام نیز با حضور محمدرضا مروارید به عنوان استاندار ایلام از هفته‌های گذشته تغییراتی در حوزه معاونت‌های استانداری آغاز شد و این مهم به سوی دستگاه‌های دولتی نیز اشاعه یافت.

طی روزهای گذشته نیز با رایزنی‌های صورت گرفته و تلاش‌های مختلف شنبه‌زاده، جایگزینی احمدی در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام شد.

بدون تردید این نسیم در دیگر ادارات استان ایلام با این شیب و آهنگ آرام وزیدن خواهد گرفت و تنها انتظاری که از مدیران استانی می‌رود، آن است که تا زمان فرارسیدن تغییر کوچکترین کوتاهی در ارائه خدمات به مردم نداشته باشند.

مدیران فعلی و مدیران در انتظار تغییر بدانند این پست‌ها و میزها تا ابد در اختیار ما نبوده و روزی آن را از ما خواهند گرفت و باید تلاش کرد که رضای خداوند و مردم حاصل شود تا زمانی که بدون ‌مسئولیت اداری در بین مردم قرار گرفتیم، از رفتار گذشته خود خجل نباشیم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد