سرویس: استان ایلام
کد خبر: 4950
|
21:29 - 1392/09/17
نسخه چاپی

مواعظ امامان جمعه زنجیره اتحاد را استحکام می بخشد

مواعظ امامان جمعه زنجیره اتحاد را استحکام می بخشد
مسیرمدیریت ارشد استان برای پیش بردن برنامه های کلان توسعه ای باید هموار باشد اما سنگ اندازی ها و دخالت های غیرضروری برخی از اقشار راه سنگلاخی می کند در این راستا مواعظ امام جمعه استان می تواند حامی استاندار باشد.
فرشته سنجیده:دروازه توسعه را وفاق، همدلی و تعاون گل می کند و این مهم در سایه حمایت های مسئولانه میسر می شود لذا در طول تاریخ ایران اسلامی مراجع دینی همیشه به عنوان بهترین پشتیبان شناخته شده اند که هدایت و پیروزی انقلاب اسلامی موید این مطلب است.
در این زمان نیز که فکر معاندان از چینش هیچ دسیسه و توطئه ای علیه ایران و ایرانی فروگذار نیست رهنمودهای مراجع چراغ راه خواهد بود.
اگر چه سکان هدایت هر استان به دست استاندار جهت می یابد اما راهنمایی های امامان جمعه به عنوان نماینده ولی فقیه می تواند راه گشا بوده و زنجیر اتحاد را استحکام بخشد.
یکی از مشکلاتی که اغلب دامنگیر مدیران ارشد می شود کارشکنی ها و ساز مخالفت زدن های برخی از گروه های مختلف است که موجب کند شدن حرکت می شود لذا حمایت های معنوی نماینده ولی فقیه می تواند گام ها را در مسیر تلاش و همکاری هماهنگ کند.
مسیرمدیریت ارشد استان برای پیش بردن برنامه های کلان توسعه ای باید هموار باشد اما سنگ اندازی ها و دخالت های غیرضروری برخی از اقشار راه سنگلاخی می کند در این راستا مواعظ امام جمعه استان می تواند حامی استاندار باشد.
زمانی برای فرصت سوزی نیست اما متاسفانه برخی از افراد متوجه نیستند و با عمل خود سد راه اجرای بسیاری از برنامه ها می شوند بیانات روشنگرانه فقهای دینی می تواند آفت منیت و خود رایی را از میان گروه های مختلف برچیده و افکار همگان را یکدست کند.
همچنین گاهی اختلاف نظرها چنان شدت می گیرد و وظایف اصلی قربانی ناسازگاری ها می شود در این شرایط رجوع به مراجع دینی و استفاده از تدابیر و رهنمودهای ایشان موثر واقع می شود.
البته امام جمعه استان ایلام نیز در بیاناتی تصریح نموده که به اطاعت از مقام معظم رهبری و تاسی از دولت استاندارایلام را حمایت خواهند کرد که این جای بسی امیدواری است و موجب دلگرمی مدیریت ارشد و مدیران دستگاه های اجرایی استان می شود. 
آیت الله محمد نقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در گفتگوی اختصاصی با اشاره به اینکه دولت جمهوری اسلامی مورد تایید همه است افزود :وظیفه ما هم حمایت و هم تذکر است .
وی ادامه داد :انتقادات امامان جمعه کاملا دلسوزانه می باشد و تخریبی نبوده و قطعا این انتقادها ازنوع حزبی و باندی هم نیست و با توجه به ضرورت و نیازهای جامعه این شیوه سخن گفتن را می طلبد. 
لطفی تصریح کرد :شعار دولت روحانی شعار اعتدال است و باید فضای ارامش و توام با کار فعالیت در جامعه ایجاد شود ولی انچه که امروز در جامعه ضرورت دارد مسئله اقتصادی است که هم دولت و هم مجلس و استانداران ،و نمایندگان با همکاری هم در جهت رفع مشکلات اقتصادی و تنگناهای جامعه که نگرام کننده است پیش بروند. 
نماینده مقام معظم رهبری در استان ایلامگفت :امامان جمعه مورد اعتماد قاطبه مردم با هر سلایق مختلف می باشد و قطعا مسائلی نیاز جامعه می باشد که باید با یک بیان دلسوزانه گفته شود .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد