سرویس: استان ایلام
کد خبر: 4924
|
17:58 - 1392/09/16
نسخه چاپی

مدير كل راه و شهرسازي استان ايلام عنوان کرد/

حل مشكلات پروژه هاي مسكن مهر اولويت اداره كل راه و شهرسازي استان

حل مشكلات پروژه هاي مسكن مهر  اولويت اداره كل راه و شهرسازي استان
مدير كل راه و شهرسازي استان ايلام گفت:حل مشكلات پروژه هاي مسكن مهر اولويت اداره كل راه و شهرسازي استان می باشد.

به گزارش ایلام فردا، بهادري مدير كل راه و شهرسازي استان ايلام اظهار داشت: طرح مسكن مهر در راستاي تأمين مسكن اقشار كم درآمد و با هدف كنترل بازار مسكن به عنوان يكي از دغدغه ها و اولويتهاي نظام و دولت جمهوري اسلامي اجرا شده و اميدواريم با حل مشكلات اين طرح  متقاضيان هر چه زودتر واحدهاي خود را تحويل بگيرند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با حمايت و تأكيد استاندار ايلام براي تكميل اين پروژه ها ، برگزاري جلسات متعدد در شهرستانها و جلسات شوراي تأمين مسكن به صورت مرتب، اميد تازه اي براي تكميل هر چه زودتر اين پروژه ها به وجود آمده است.

بهادري با بيان اينكه اجراي طرح مسكن مهر علاوه بر محاسن و مزايا داراي نواقصي هم بوده اظهار داشت: مكان يابي نامناسب برخي پروژه هاي مسكن مهر و عدم توجه به طرح هاي جامع و تفصيلي شهرها يكي از نواقص اين طرح است كه نتايج منفي از جمله عدم دسترسي به فضاهاي عمومي (آموزشي، فضاي سبز، حمل و نقل عمومي و...) را به دنبال داشته است.  

مديركل راه و شهرسازي استان ايلام در اين باره افزود: متأسفانه در استان ايلام به خوبي از اين فرصت استفاده نشد و در اين طرح نيز شبيه اعلام اتمام بازسازي بعد از جنگ تحميلي از اعتبارات اين حوزه به خوبي استفاده نكرديم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد