سرویس: استان ایلام
کد خبر: 4897
|
19:06 - 1392/09/12
نسخه چاپی

نشست مجمع نمایندگان استان در مجلس برگزار شد

نشست مجمع نمایندگان استان در مجلس برگزار شد
نشست مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایلام فردا،علی محمد احمدی رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس در نشست نمایندگان استان اظهار داشت: مجلس باید در دفاع از حقوق ملت از آرمان های امام (ره) و رهبری و شهدا تمام همت خود را بکار گیرد تا بتواند در حل مسائل و مشکلات مردم به ویژه مشکلات مردم در حوزه اقتصادی، بحث اشتغال جوانان و عمران و آبادی بخصوص در استانهای کم برخوردار از جمله ایلام با سرمایه گذاری و نظارت کافی داشته باشد.

احمد شوهانی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت:  ما به عنوان خادمین مردم در مجلس در چارچوب وظایف و اختیاراتی که داریم با تمام انرژی و انگیزه در خدمت مردم و دستگاه ها و قوای دیگر به ویژه قوه مجریه هستیم و میدواریم بتوانیم مشکلات مردم را با دقت ودلسوزی مرتفع کنیم.
 
وی افزود: با توجه به مشکلات مالی باید تمام توان خود را برای اتمام پروژه های در دست احداث استان بر روی جذب سرمایه گذار بخش خصوصی بگذاریم تا از این طریق با جذب سرمایه راه اندازی این پروژه ها مشکلات استان را از حیث اقتصاد، معیشت و اشتغال مرتفع سازد.
 
عمران علی محمدی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت:از لحاظ مرزی استان ایلام بیشترین مرز مشترک با کشور عراق را دارد و می توان آن را یکی از مزیت های خوب استان دانست که نیازمند توجه ویژه مسئولان کشوری برای توسعه است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد