سرویس: استان ایلام
کد خبر: 4879
|
13:03 - 1392/09/11
نسخه چاپی

ایلام صاحب دارد!!!

ایلام صاحب دارد!!!
با شروع دوره جدید بعد از انتخابات 84 ،مجددا حذف مدیران قبلی و انتصاب مدیران جدید در دستور کار جریان سیاسی پیروز قرار گرفت؛گرچه تنش ها و سیاست زدگی کاهش یافت ولی نقطه مشترک انتصاب افراد،تنها به واسطه حضور در ستادهای انتخاباتی بود.

به گزارش ایلام فردا به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا،تا قبل از انتخابات سال 76،مسئولیت های اجرایی در هر استان به افرادی با سلایق مختلف سیاسی و مستقل و متخصص واگذار می گردید.

بعد از انتخابات سال 76 و روی کار آمدن دولت اصلاحات عناصر حزبی و تندرو با حذف کلیه مدیران سابق،افراد جدیدی را به پستهای اداری گماردند و از طرفی شعار زنده باد مخالف من!!! را سر دادند؛ولی در حقیقت مخالفین خود را درو می کردند و ایده آمریکایی "هرکه با من نیست پس بر علیه من است" را سرلوحه اقدامات خود قرار دادند.

استان محروم و جنگ زده ایلام که در دوره سازندگی نیز بشدت نیازمند پیشرفت و توسعه بود تحت تاثیر این ایده قرار گرفت و مدیران با تجربه به شکلی "فله ای" حذف شدند.

در نتیجه استان به شدت سیاست زده و دو قطبی شده بود و کسانی که تا دیروز به عنوان همکار،دوست و ... با هم مراودت داشتند در مقابل هم قرار گرفتند،و کسانی که نه تعهد داشتند و نه تخصص و نه حتی دلسوز مردم محروم بودند در راس امور استان قرار گرفتند و تنها تعهد آنها حزب بود و لاغیر.

با شروع دوره جدید بعد از انتخابات 84 ،مجددا حذف مدیران قبلی و انتصاب مدیران جدید در دستور کار جریان سیاسی پیروز قرار گرفت؛گرچه تنش ها و سیاست زدگی کاهش یافت ولی نقطه مشترک انتصاب افراد،تنها به واسطه حضور در ستادهای انتخاباتی بود.

در انتخابات اخیر نیز رویه دولت های قبلی در حال شکل گیری است و حذف افراد در راس و مهمترین اقدام در استان ایلام بشمار می آید.

در کلیه موارد فوق ستادهای انتخاباتی نقش اساسی ایفا کرده اند؛در هر دوره ای مردم استان با حضور گسترده خود کاندید مورد نظر خود را انتخاب کردند ولی همیشه عده ای معدود در ستادهای انتخاباتی،دوستان و مرتبطین آنها مسئولیت ها را بین خود تقسیم کرده اند و عده ای با عنوان اینکه (کاندید پیروز نزدیک به جریان سیاسی ماست پس سهم خود در تقسیم غنائم را می خواهیم)؛ولی سهم اکثریت رای  دهندگان به کاندید پیروز نادیده گرفته شده است.

استان محروم ایلام هنوز زخم های محرومیت های خود را نتوانسته است التیام دهد و حال عده ای تندرو و افراطی سعی دارند با حضور در راس ادارات و مدیران کل استانداری،صحنه سیاسی استان را ملتهب و سیاست زده کنند و دوباره تنها اقدامی که به فراموشی سپرده می شود تلاش برای پیشرفت و آبادانی ایلام است.

این سخن را بارها از زبان مردم کوچه و بازار در ایلام شنیده ایم که در هنگامه روبرو شدن با نواقص عمرانی و ... تکرار می کنند که"ایلام صاحب ندارد."

آقای استاندار!!!خطاب سخن پایانی با شماست؛شمایی که بومی استان هستید و درد آشنای مردم ایلام،بجای گرفتار شدن در باتلاق مطالبات تمام نشدنی افراد پرمدعا و سیاسی کار و تندرو، بدون توجه به هیاهوی این افراد بدون پشتوانه مردمی ،فقط به فکر پیشرفت و آبادانی استان باشید و مطمئن باشید این افراد چنان پرتوقع هستند که خود را تنها وارث انتخابات اخیر می دانند.

این افراد تنها در تاریکخانه حزبی و گروهی چند نفره خود تنها به جلسات محفلی خود پرداخته اند و نقش اصلی را تنها مردم داشته اند.

این افراد سخنگوی مردم نیستند،بلکه سخنگوی محفل چند نفره خود بوده که با نام مردم و به کام خود سخن می رانند.

 

پس فراموش نکنید این پست و مقام ها اگر ماندنی بود به شما نمی رسید.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد