سرویس: استان ایلام
کد خبر: 4297
|
20:10 - 1392/07/28
نسخه چاپی

استاندار ایلام در جلسه شورای اداری استان خبر داد/

رئیس جمهور 20 آبان در ایلام

رئیس جمهور 20 آبان در ایلام
استاندار ایلام در نخستین جلسه شورای اداری استان از سفر رئیس جمهور به استان ایلام خبر داد.

به گزارش ایلام فردا،محمد رضا مروارید استاندار ایلام در نخستین جلسه شورای اداری استان ضمن انتقاد از وضعیت بودجه عمرانی استان اظهار داشت:من سابقه مدیریت در استان‌های همجوار از جمله کرمانشاه و حتی مرکز کشور را در کارنامه خودم دارم اما تاکنون ندیده‌ام در آبان‌ماه موضوع موافقتنامه‌های بودجه‌ای مطرح شود و زمان بسیاری از دست رفته است.

وی ادامه داد: امروز زمانی که از مسئولان امر در ایلام شنیدم که تنها 200 میلیارد تومان اعتبار عمرانی استانی است بسیار متعجب شدم.

مروارید اضافه کرد:استانی که دارای 540 هزار نفر با 20 هزار کیلومتر مربع وسعت و گستره را چگونه می‌توان با این میزان اعتبار ساخت.

وی در ادامه ضمن انتقاد از عدم دسترسی مراجعه کنندگان به مسئولین ادارات عنوان کرد:گزارشاتی از ادارات استان به دست رسیده که به نظر مطلوب نیست و باید مدیران استانی در خصوص ایجاد تحول در ادارات استان به ویژه خدمت به مردم تلاش کنند؛شنیده‌ام افرادی از شهرستان‌های دور دست و جنوبی استان بارها به مرکز استان برای ملاقات مدیران آمده‌اند اما هیچگاه موفق به دیدار نشده‌اند.

استاندار ایلام تاکید کرد:مدیرکل در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید الگوی دیگران باشد، همین موضوعی که متذکر شدم که بسیاری از ارباب رجوع‌ها امکان ملاقات با مدیران را نمی‌یابند، حرکت بسیار سخیفی بوده که شایسته مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

مروارید ضمن انتقاد شدید از تشریفت زائد در استان تصریح کرد:نکته جالبی که در استانداری ایلام متوجه آن شده‌ام تعداد اتاق‌های فراوان تشریفاتی است این درحالی که زمانی جمعیت استان 600 هزار نفر بود این تعداد اتاق تشریفاتی در استانداری وجود نداشت چه برسد به الان که جمعیت استان به 540 هزار نفر رسیده است.

وی ادامه داد: من از این همه تشریفات استانداری ایلام خجل شدم چون در روز نخست ورود به استانداری دیدم یکی کیفم را می‌گیرد و دیگری در اتاق را می‌گشاید.

استاندار ایلام در ادامه سخنان خود به سفر رئیس جمهور به استان ایلام اشاره و تاکید کرد:اگر آمادگی لازم در استان ایلام باشد حسن روحانی رئیس جمهوری 20 آبان‌ماه به استان ایلام سفر می‌کند.

وی اضافه کرد: اگر این مهم در استان ایلام محقق شود تحولات بزرگی در ایلام روی خواهد داد که باید پیگیر این موضوع شد.

مروارید همچنین در خصوص گمانه‌زنی‌های اخیر در خصوص تغییر مدیریت‌ها اظهار داشت: همه گمانه‌زنی‌ها را تکذیب کرده و آن را شایعه اعلام می‌کنم.

استاندار ایلام در ادامه از مدیران استان ایلام خواست بدون توجه به این شایعات با نشاط بیشتری به محل کار رجوع کرده و در راستای خدمت به مردم تلاش کنند.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد