سرویس: استان ایلام
کد خبر: 4274
|
13:30 - 1392/07/27
نسخه چاپی

عباس زاده مشگینی در مراسم معارفه استاندار جدید ایلام مطرح کرد/

معرفت،غیرت و قدر شناسی سه مشخصه اصلی مردم استان ایلام

معرفت،غیرت و قدر شناسی سه مشخصه اصلی مردم استان ایلام
عباس زاده مشگینی معرفت،غیرت و قدر شناسی را سه مشخصه اصلی مردم استان ایلام ذکر کرد.

به گزارش ایلام فردا،عباس زاده مشگینی استاندار قدیم ایلام در مراسم معارفه استاندار جدید ایلام ضمن تجلیل از سخنان دکتر احمدی رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:این سخنان فقط قسمتی از دردهای بسیار استان ایلام است.

وی گردش نخبگان را از لوازم مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت:این که یک عزیزی می آید و یک عزیز دیگری می رود نشان دهند رشد و بالندگی است.

استاندار قدیم ایلام ادامه داد:جمهوری اسلامی محکم ترین و دموکراتیک ترین نظام بر مبنای تفکر اسلامی است.

عباس زاده مشگینی اضافه کرد:بصیرت مردم و رهبری های مقام معظم رهبری باعث عبور جمهوریت و اسلامیت نظام از طوفانهای سهمگینی شده است.

وی در ادامه با اشاره به نقش آفت های داخلی در مقابله با گردش نخبگان تاکید کرد:قبیله گرایی،افراط،تفریط و تعصب بی جا آفت هایی هستند که می توانند در مقابل گردش نخبگان ایستاده و در این راه مشکل ایجاد نمایند.

استاندار قدیم ایلام  ضمن تجلیل از مردم استان ایلام گفت:استان ایلام با سه مشخصه معرفت،غیرت و قدر شناسی شناخته می شوند و افتخار می کنم که یکسال قمری را در خدمت این مردم بودم.

وی به محدودیت های خود در زمان استانداری ایلام اشاره کرد و افزود:محدودیت وقت،محدودیت مالی و نیز برگزاری انتخابات باعث شد تا آنطور که شایسته مردم استان ایلام است مشکلات رفع نشوند و ما فقط توانستیم موانع موجود در استان را برای برگزاری یک انتخابات پرشور در استان مرتفع نماییم.

وی رویکرد خود را ثبات در مدیریت،شفافیت، مردم داری و قانون مداری عنوان کرد.

عباس زاده مشگینی در پایان سخنان خود از مردم استان ایلام به خاطر کوتاهی در انجام وظایف خود عذرخواهی کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد