سرویس: استان ایلام
کد خبر: 4262
|
19:13 - 1392/07/25
نسخه چاپی

واکنش خانواده شهیدان صحرائی به توهین نعیمه اشراقی/

توهین بیت امام به شهدا مایه تاسف است/موسسه نشر امام پاسخ هاشمی و اشراقی را بدهد

توهین بیت امام به شهدا مایه تاسف است/موسسه نشر امام پاسخ هاشمی و اشراقی را بدهد
فرزند شهید جعفر صحرائی گفت:توهین بیت امام به شهدا مایه تاسف است.

به گزارش ایلام فردا،خانواده شهیدان صحرائی که سه شهید به نام های یارمحمد،علی محمد و جعفر صحرائی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند نسبت به سخنان توهین آمیز نعیمه اشراقی نوه دختری حضرت امام (ره) نسبت به خانواده شهدا واکنش نشان دادند.

در همین زمینه مهرداد صحرائی فرزند شهید جعفر صحرائی در گفت و گوی اختصاصی به خبرنگار ما گفت: اخیراً، صداوسیما فیلمی از امام منتشر کرده که حضرت امام در آن فیلم تاکید کردند هر مطلب و یا حرفی که به نقل از ایشان گفته شود و سندی وجود نداشته باشند درست نیست.

وی ادامه داد: این درست نیست که هرکسی به قول معروف نظرش را به نقل از امام بگوید؛ از بیت حضرت امام که محترم هستند توقع نمی‌رفت و نمی‌رود که به نقل از امام درباره خانواده شهدا نظر دهند و به خانواده شهدا توهین کنند.

صحرائی اضافه کرد: این افراد تنها ادعا دارند و بویی از انسانیت نبرده‌اند و این در حالی است که ما با شهدا دنیا را متحول کرده‌ایم، چنانکه در آمریکا و نیز در برخی از کشور‌های غربی شور، هیجان و موجی از کشور‌های اسلامی و خون شهدا ایجاد شده است.

فرزند شهید جعفر صحرائی تاکید کرد:ما به همین قدر بسنده می‌کنیم چون حرمت بیت امام را حفظ می‌کنیم اما لازم است که بیت امام نیز حرمت خانواده شهدا را حفظ کنند.

فرزند شهید صحرائی با خطاب قرار دادن موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، گفت: موسسه حفظ و نشر باید به وظیفه خود عمل کند و برایش مهم نباشد که طرف مقابل کیست. چون اگر قرار باشد موسسه در قبال تحریف‌های که می‌شود سکوت کنند و آنرا تائید کنند ممکن است دیگر چیزی از امام باقی نماند.

صحرائی، ضمن ابراز نگرانی از ادامه دار شدن این گونه نقل های دروغین از امام تصریح کرد: در روزهای گذشته شاهد بودیم که برخی خاطراتی بدون سند از رهبر فقید انقلاب منتشر کردند ولی عدم موضع قاطع از سوی دفتر امام و موسسه حفظ و نشر آثار ایشان، باعث شد که دیگران به خود جرات دهند اینگونه به امام توهین کنند.

وی با تاکید بر اینکه خانواده و همسران شهدا جزو پاکدامن ترین زنان تاریخ ایران هستند، اظهار داشت: توهین خانم نعمیه اشراقی به پاسداران و همسران شهدا، را هیچگاه به پای چهره‌های ارزشمند خانواده امام نظیر مرحوم حجت الاسلام سید احمد خمینی نمی‌گذاریم، اما از کسانی که امروز خود را متولی بیت امام می دانند انتظار داریم که در برابر این توهین ها سکوت نکنند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد