سرویس: استان ایلام
کد خبر: 4142
|
12:06 - 1392/07/14
نسخه چاپی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی:

بر حذف 3 دهک از لیست یارانه بگیران اصرار داریم

بر حذف 3 دهک از لیست یارانه بگیران اصرار داریم
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت:بر حذف 3 دهک از لیست یارانه بگیران اصرار داریم.

به گزارش ایلام فردا،علی محمد احمدی نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت و گوی اختصاصی با ایلام فردا با اشاره به رد اصلاحیه دولت برای بودجه سال 92 توسط مجلس شورای اسلامی گفت:با رد شدن اصلاحیه دولت،دو راه برای کسری بودجه پیشنهاد شد،یکی افزایش حامل های انرژی و دیگری حذف 3 دهک از لیست یارانه بگیران،که دولت با این عنوان که با افزایش حامل های انرژی تورم نیز افزایش پیدا خواهد کرد و موجب بالا رفتن قیمت ها می شود با افزایش قیمت های حامل های انرژی مخالفت کرد.

وی ادامه داد:با اعلام نظر دولت،کمیسیون برنامه و بودجه و نیز مجلس طبیعتا با نظر دولت همراه شد،ولی برای کاستن از هزینه های موجود تنها حذف 3 دهک از لیست یارانه بگیران باقی ماند که متاسفانه دولت در این زمینه هم مخالفت کرد.

احمدی اضافه کرد:نمی شود که ما قانون را در هدفمندی یارانه ها اجرا نکنیم و قیمت حامل ها که منبع تامین منابع است را بالا نبریم و از آن طرف هم از یارانه بگیران کم نکنیم.

نماینده دهلران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:روی همین اصل بود که در کمیته اقتصادی کمیسیون بودجه حذف 3 دهک از لیست یارانه بگیران تصویب شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:هفته آینده قرار است که جلسه ای بین دولت و مجلس برای حل این موضوع برگزار خواهد شد تا هرچه سریعتر این مشکل برطرف شود.

احمدی تاکید کرد:حذف 3 دهک از لیست یارانه بگیران پیشنهاد برخی از نمایندگان کمیسیون برنامه و بودجه از جمله بنده می باشد و بر این بحث اصرار داریم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:با همفکری که خواهد شد دولت از سال آینده حذف 3 دهک را در برنامه خود قرار خواهد داد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:دولت باید بررسی های لازم برای حذف 3 دهک پر در آمد را به عمل آورده و زمینه را برای حذف این دهک ها از لیست یارانه بگیران فراهم کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد