سرویس: استان ایلام
کد خبر: 3588
|
11:31 - 1392/06/02
نسخه چاپی

فرماندار ایلام خبر داد/

افتتاح ۱۴ طرح در هفته دولت در شهر ایلام

افتتاح ۱۴ طرح در هفته دولت در شهر ایلام
فرماندار ایلام از افتتاح ۱۴ طرح در هفته دولت در شهر ایلام خبر داد.

به گزارش ایلام ولی الله حیاتی فرماندار ایلام گفت: ۴۵ میلیارد ریال اعتبار در مجموع برای ۱۴ پروژه هفته دولت در شهرستان ایلام در حوزه‌های وزشی، فرهنگی، اقتصادی، کشاورزی، آموزشی و عمران شهری هزینه شده است.

وی ادامه داد: بهره برداری از فاز اول کمربند شمالی با اعتبار 20 میلیارد ریال، سینمای هفت‌بعدی بوستان کوثر با اعتبار 15 میلیون ریال از مهمترین این پروژه‌ها هستند.

فرماندار ایلام تأکید کرد: سینمای هفت‌بعدی بوستان کوثر به‌همت، همکاری و هم‌افزایی بخش خصوصی و شهرداری ایلام ساخته شد که در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: تجهیز و نوسازی مدرسه شش‌کلاسه  با زیربنای یک هزار و 182 متر و با اعتبار 600 میلیون ریال اعتبار، دو واحد گابیون‌ بندی و خشکه‌چینی با اعتباری بالغ بر دو هزار و 460 میلیون ریال اعتبار و اشتغال‌زایی چهل و هشت نفر، یک واحد مرغداری با ظرفیت چهار نفر اشتغال‌زایی، زمین چمن فوتبال از دیگر طرح‌های آماده بهره برداری در این هفته هستند.

فرماندار ایلام بیان کرد: افزون بر پروژه‌های آماده بهره برداری، آئین کلنگ‌زنی شش طرح دیگر در حوزه کشاورزی شامل پرواربندی گوسفند و گوساله و مرغداری گوشتی با اعتباری معادل بیست و شش میلیارد و نهصد و بیست میلیون ریال و با اشتغال‌زایی برای 24 نفر بر زمین زده می‌شود.

حیاتی افزود: هفته دولت بیانگر انجام خدمات بی‌منت مسئولان به مردم و به بار نشستن تلاش‌ها و دستاوردهای مسئولان نظام و ارائه گزارش این برنامه‌ها و فعالیت‌ها به مردم به‌عنوان صاحبان اصلی انقلاب است.

وی هفته دولت را بهترین فرصت برای تجدید میثاق مردم و مسئولان با آرمان‌های امام راحل، شهیدان انقلاب به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر دانست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد