سرویس: استان ایلام
کد خبر: 3585
|
14:39 - 1392/06/01
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام خواستار شد/

عدم بکارگیری عناصر تندرو و فتنه گران در پست های اجرایی کشور

عدم بکارگیری عناصر تندرو و فتنه گران در پست های اجرایی کشور
امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه از وزیر کشور خواست تا در انتصاب مسئولان سیاسی و اجرایی از عناصر تندرو و افراطی پرهیز کند.

به گزارش ایلام فردا،حجت الاسلام والمسلمین لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام با اشاره به لزوم توجه دولت در خلق حماسه اقتصادی گفت:تحقق حماسه اقتصادی خواسته رهبر معظم انقلاب و مردم شریف و حماسه‌سازان ایران است که با تشکیل دولت یازدهم و تیم اقتصادی رئیس جمهور بطور حتم موانع و تنگناهای اقتصادی در اولویت‌های کاری خود قرار خواهند داد.

وی ادامه داد:دولت جدید با نشاط و انگیزه بیشتر و تعامل و تفاهم با دیگر قوا و پشتیبانی ملت و حمایت‌های سیاسی و اجتماعی نخبگان همت و تلاش خود را به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی معطوف دارد.

لطفی تصریح کرد: باید با وجود تهدیدها و تحریم‌های دشمنان شاهد رشد و بالندگی و رونق اقتصادی باشیم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: بالا بودن نرخ بیکاری و تورم و کاهش ارزش پول ملی و ناتوانایی قشرهای متوسط مردم در عرصه تهیه کالاهای اساسی و ضروری از عوارض اقتصاد بیمار کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در ادامه سخنان خود در خطبه های نماز جمعه به لزوم پرهیز دولت از بکارگیری عناصر تندرو و افراطی در پست های اجرایی کشور اشاره کرد و افزود:از وزیر کشور انتظار می‌رود از عناصری که در فتنه 88 در کنار برخی از سران فتنه و یا فعالین ستادهای آنها بودند و در تحصن نمایندگان رد صلاحیت شده دور ششم مجلس شورای اسلامی شرکت فعال داشتند و هتاکی و توهین آنها به امام و رهبری محرز و ثبت و ضبط است نباید در پست حساس سیاسی و اجرایی استفاده شود.

لطفی تصریح کرد: این با شعار اعتدال رئیس جمهور همخوانی ندارد و البته از دولت تدبیر و امید بعید است از عناصر تندرو و معاند با امام و انقلاب و رهبری در مسئولیت‌های حساس استفاده کند.

وی در پایان گفت: اعلام می‌کنیم با مسئولین متعهد، ولایتمدار دولت دکتر روحانی در همه زمینه‌ها با حفظ مقررات و قوانین مربوط نهایت همکاری و تعامل را خواهیم  داشت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد