سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 3573
|
10:45 - 1392/05/31
نسخه چاپی

فراخوان همکاری

فراخوان همکاری
در استان ما هنوز هم از کوچه کوچه اش لاله می روید و مادرانی داغدار و صبور بازگشت فرزندان دلبندشان را از نبردی نابرابر چشم انتظارند.

به گزارشایلام فردا، استان ایلام با وجود ۴۲۰ کیلومتر مرز مشترک با عراق و خلق رشادت های فراوان در طول هشت سال دفاع مقدس در دفاع از مرزهای کشور با کمترین امکانات، همچنان حرف های بسیار زیادی از رشادتهای مردم و رزمندگانش وجود دارد که همچنان ناگفته مانده است.

در استان  ما دیوارها پر از عکس لاله هاست، اینجا شهیدان همیشه زنده اند و دروازه بهشت باز است.

هنوز هم بوی باروت و خون از کوچه ها و خیابانهای استان به مشام می رسد.

هنوز هم دیوارها و خیابان های استان ایلام  شاهد بانگ شهادت و غریو مردانگیست.

در استان  ما هنوز هم از کوچه کوچه اش لاله می روید و مادرانی داغدار و صبور بازگشت فرزندان دلبندشان را از نبردی نابرابر چشم انتظارند.

هنوز هم پدران شهید از تشییع پیکر فرزند شهیدشان برنگشته، به جبهه ها می روند و هنوز هم شهر تشنه ایثار و از جان گذشتگی است.
مردمان سترگ و بزرگ ایلام هنوز هم فرسنگها جلوتر از خط مقدم مرزنگهدار این سرزمین هستند.

هنوز هم بوی باروت و خون از میدانهای مین دروازه های شهادت را باز نگهداشته و از ایلام دری به بهشت باز است.
روح بلند آیت الله حیدری هنوز هم با دست خالی و با یاران یکدلش جانانه در مقدم ترین خط دفاع از خاک و ناموس سرزمین ایلام پیشقراول سرداران استوار این سرزمین است.

ایلام فرداافتخار دارد که با ایجاد صفحه جهاد و مقاومت گامی کوچک در بزرگداشت رزمندگان،شهدا،جانبازان و ایثارگران رشید استان ایلام بردارد و تاکنون نیز گزارش های خوبی در این زمینه تهیه کرده که در قسمت جهاد و مقاومت سایت قابل رویت است.

ایلام فردااکنون دست یاری به شما عزیزان دراز کرده و از همه شما علاقمندان به جبهه و جنگ می خواهد تا سوژه ها،خاطرات،عکس ها و روایت های خود را از رشادتهای تمامی مردم استان ایلام را برای ما فرستاده و ما هم با انتشار این خاطرات و عکس های قدردان زحمات آنها باشیم.

دوستان گرامی می توانند با مراجعه به قسمت ارتباط با ما در این خصوص مطالب خود را ارسال نمایند.

همچنین از طریق ایمیلilame_farda@yahoo.com هم می توانید ما را در جریان بگذارید.

منتظر شما هستیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد