سرویس: استان ایلام
کد خبر: 3444
|
12:24 - 1392/05/21
نسخه چاپی

رئیس مجمع نمایندگان استان:

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تجربه خوبی دارد/نظر مثبت کمیسیون های مربوطه راجع به وزیران علوم و بهداشت

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تجربه خوبی دارد/نظر مثبت کمیسیون های مربوطه راجع به وزیران علوم و بهداشت
رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت:وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تجربه خوبی دارد.

به گزارش ایلام فردا،علی‌محمد احمدی نماینده مردم آبدانان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان با اشاره به رایزنی های صورت گرفته برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی رئیس جمهور گفت : هر دولتی افراد نزدیک به گفتمان خود را به عنوان وزیر به مجلس معرفی می‌کند و مجلس هم حق دارد تا نسبت به بررسی صلاحیت افراد طبق قانون عمل کند.

 وی افزود: در شرایط کنونی ضرورت دارد که همه در جهت ایجاد فضای آرام حرکت کنند و مجلس نیز در این راستا با دولت دکتر روحانی تعامل خواهد کرد.

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه تیم اقتصادی معرفی شده از سوی دولت از دیگر تیم‌ها بهتر و قوی‌تر است تصریح کرد:طیب‌نیا افزون بر تخصص دانشگاهی سوابق اجرایی قابل قبولی مانند دبیری اقتصادی هیئت دولت و فعالیت در سازمان مدیریت را در کارنامه خود دارد و با توجه به شرایط اقتصادی کشور برنامه‌ی وی واقع‌بینانه است.

 رییس مجمع نمایندگان استان ایلام به وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، علوم و بهداشت اشاره کرد و گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تجربه‌ی نسبتاً خوبی دارد و نظر کمیسیون‌های مربوطه در خصوص دو وزیر دیگر نیز مثبت ارزیابی می‌شود.

 احمدی با بیان همسو بودن نظرات نمایندگان استان در خصوص کابینه گفت: مجمع نمایندگان استان در آینده‌ای نزدیک با دکتر روحانی دیدار خواهد کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد