سرویس: سیاسی
کد خبر: 3115
|
09:58 - 1392/04/26
نسخه چاپی

ابتکار جالب احمدی‌نژاد برای ماندن در پاستور!

ابتکار جالب احمدی‌نژاد برای ماندن در پاستور!
در روزهای پایانی دولت محمود احمدی‌نژاد اقدامات عجیب و خلاف قاعده دولت هر روز شکل تازه‌ای به خود می‌گیرد.

به گزارش ایلام فردا به نقل از جهان، در تازه‌ترین اقدام به صورت چراغ خاموش و بی‌سر و صدا، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست‌جمهوری به بهانه بهره‌مندی از تجربیات روسای جمهور سابق و پیگیری امور اجرایی مربوط به آن، اقدام به ایجاد تشکیلاتی جدید در ساختار نهاد ریاست‌جمهوری با عنوان «دفتر رئیس‌جمهور سابق»! نموده است.

در این ساختار جدید که در تاریخ اول تیر ۹۲ و طی نامه شماره ۶۰۷۰/۹۲/۲۰۰ و با امضای غلامحسین الهام به عنوان معاون توسعه مدیریت انسانی رئیس‌جمهور به بقایی معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری برای اجرا ابلاغ شده است، شرح وظایف دفتر رئیس‌جمهور سابق و تشکیلات تفصیلی و ساختار دفتر رئیس‌جمهور سابق با ۲۵ پست سازمانی مشخص در نظر گرفته شده است.

در ابلاغیه غلامحسین الهام به عنوان معاون توسعه مدیریت انسانی رئیس جمهور به بقایی معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در خصوص تشکیل «دفتر رئیس جمهور سابق»! آمده است: با توجه به ضرورت بهره مندی از تجربیات ارزنده و موثر روسای جمهور سابق و به منظور پیگیری و ساماندهی امور اجرایی مربوط به آنان به پیوست شرح وظایف و تشکیلات تفصیلی«دفتر رییس جمهور سابق» به شرح زیر در ساختار نهاد ریاست جمهوری به شرح زیر موافقت و برای اجرا ابلاغ می گردد. شایان ذکر است این واحد سازمانی تابع تمامی ضوابط و مقررات اداری، مالی و استخدامی نهاد ریاست جمهوری خواهد بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب