سرویس: استان ایلام
کد خبر: 3065
|
10:17 - 1392/04/22
نسخه چاپی

هشدار صریح امام جمعه ایلام در خصوص انتخاب استاندار جدید

هشدار صریح امام جمعه ایلام در خصوص انتخاب استاندار جدید
امام جمعه ایلام گفت:نمی گذاریم کسانی که علیه رهبری هستند،سکان اجرایی استان را در دست بگیرند.

به گزارش ایلام فردا،حجت الاسلام والمسلمین لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ظهر دیروز(جمعه) در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام که در مصلی این شهر برگزار شد گفت: در زمان دولت اصلاحات خبری از گفتمان امام و انقلاب نبود،عقب نشینی زیادی در برابر دشمنان ایران اسلامی صورت گرفت وامتیاز های زیادی به دشمنان داده شد.

وی ادامه داد: در بحث هسته ای امتیازهایی به اتحادیه اروپا و رژیم صهیونیستی داده شد، در داخل کشور به ارزش های اسلامی توهین شد، در روزنامه های دوم خردادی حتی خدا و پیامبران و ائمه را مورد تمسخر قرار دادند و عاشورا را نتیجه خشونت حکومت پیامبر دانستند و حتی اصل مترقی ولایت فقیه را زیر سؤال بردند و کتاب هایی که نباید چاپ می شد در وزارت ارشاد دولت اصلاحات، مجوز چاپ و نشر گرفتند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: ما فراموش نمی کنیم که در دوران اصلاحات استانداری ایلام مرکز فتنه شده بود و اغتشاشات دانشگاه های ایلام را در استانداری مدیریت می کردند.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: از همین تریبون مقدس اعلام می کنم، نمی گذاریم که در دولت جدید، آن ۶۷ نفری که به رهبری نامه نوشتند و علیه رهبری موضع گرفتند، سکان اجرایی ایلام را در دولت آقای روحانی در دست بگیرند.

حجت الاسلام لطفی افزود: البته مردم در انتخابات یازدهم به اصلاحات رای ندادند و به دولت اعتدال گرای آقای روحانی رای دادند و از آقای روحانی انتظار داریم که در انتصاب هایشان دقت نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد