سرویس: استان ایلام
کد خبر: 30100
|
20:25 - 1396/09/10
نسخه چاپی

امام جمعه آبدانان عنوان کرد؛

تکمیل ساخت مسجد جامع آبدانان نیازمند توجه مسئولان

تکمیل ساخت مسجد جامع آبدانان نیازمند توجه مسئولان
امام جمعه آبدانان گفت: مسجد جامع شهر آبدانان با پیشرفت 70 درصدی نیازمند توجه و تزریق بودجه کافی برای اتمام است.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازابدانان خبر، حجت الاسلام "حسین حاجیلری" امام جمعه آبدانان در خطبه های نماز جمعه این هفته آبدانان با اشاره به هفته وحدت، اظهار داشت: وحدت تنها کلید پیروزی در مشکلات جامعه کنونی است و خداوند کریم در قرآن کریم وعده برقراری حکومت اسلامی بر جهان را داده است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام از هر راهی برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی کوتاه نخواهند آمد، گروه داعش را یک پدیده و آمریکا را پدید آورنده آن دانست و افزود: مجاهدت فراگیر در راه خدا همچون جنگ های نیابتی، مقاومت فراگیر به ویژه در دوران انقلاب اسلامی و از بین رفتن سلطه داعش نشان داد که حکومت اسلامی تا همیشه تاریخ استوار است.

حاجیلری با تبریک پیروزی نیروهای مقاومت بر گروه تروریستی داعش، اضافه کرد: مساله امروز ما مقابله با هرگونه تفکر ضد اسلامی در نقاط مختلف دنیای اسلام است.
امام جمعه آبدانان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در بحث مذاکرات، هیچ مذاکره ای در بحث قدرت موشکی ایران و برجام های بعدی از طرف دولت و  ملت ایران پذیرفتنی نیست،تصریح کزد: ملت ایران نشان دادند که حق مسلم خود را می گیرند و مذاکره در بحث موشکی و دفاعی کشور قابل قبول نیست.

وی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس گفت: نماینده مجلس تنها شانیت آن مطالبه گری مردمی است و باید در رفع گرفتاری های مردم در بحث رکود اقتصادی، بیکاری و معیشت مردمی در نقاط کمتر توسعه یافته تلاش کنند.

امام جمعه آبدانان ضمن تقدیر از حمایت های مردمی و دولتی خصوصا سپاه که علمداری در کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه را داشت، تاکید داشت: مساعدت ها باید ادامه پیدا کند و کمک رسانی موج دوم از سوی خیرین و مردم خیراندیش برای کمک به مردم زلزله زدگان استان کرمانشاه آغاز شود.
 
وی با اشاره به پیشرفت 70درصدی مسجد جامع آبدانان و تشکر از استاندار و مسئولین استانی و شهرستان در تخصیص اعتبار برای این پروژه اظهار داشت:برای تکمیل و ساخت این پروژه مسئولین باید توجه بیشتری معطوف به مسجد جامع آبدانان داشته باشند.

امام جمعه آبدانان در پایان  بابیان اینکه کتابخانه عمومی آبدانان بین 30 کتابخانه عمومی استان توانسته رتبه دوم را کسب کند و کتابداران این شهرستان نیز حائز رتبه برتر شدند، افزود:مسئولین استانی و کشوری برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح جامعه تلاش بیشتری کنند.

 
انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد