سرویس: استان ایلام
کد خبر: 29619
|
13:23 - 1396/08/02
نسخه چاپی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:

"غیرت انقلابی" شعار محوری راهپیمایی 13 آبان امسال است

"غیرت انقلابی" شعار محوری راهپیمایی 13 آبان امسال است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: راهپیمایی یوم الله 13 آبان با شعار محوری 'غیرت انقلابی' در سراسر استان برگزار خواهد شد.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام "علی چراغی پور"، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در نشست برنامه ریزی راهپیمایی 13 آبان در این نهاد گفت: راهپیمایی شکوهمند یوم الله 13 آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) همواره در کانون توجه محافل جهانی قرار داشته و از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه استکبار ستیزی از مبانی دینی و از دستاوردهای نهضت عظیم انقلاب اسلامی ایران بوده ادامه داد: مبارزه با سلطه و زورگویان در اعتقادات ملت ایران ریشه داشته و همواره شعار اصلی و آرمان فراموش ناشدنی ایرنیان محسوب می شود.
چراغی پور شرکت گسترده و باشکوه مردم در مراسم و مناسبت های انقلابی را از نمودهای عینی و بارز مردمی بودن نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: راهپیمایی 13 آبان یکی از نمونه های تجلی دفاع از تمامیت ملی و انقلابی است که هر ساله و در طول سال های سپری شده از عمر انقلاب همواره در کانون توجه رسانه های جهان قرار می گیرد.
وی ادامه داد: با توجه به سخنان نسنجیده و اهانت بار رییس جمهور آمریکا بر ضد ملت بزرگ ایران و به ویژه سازمان مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، راهپیمایی 13 آبان امسال میدان حضور گسترده و انقلابی مردم برای ابراز انزجار از اهانت های نظام سلطه و استکبار خواهد شد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه راهپیمایی یوم الله 13 آبان در سراسر استان اندیشیده شده و از عموم مردم آگاه ایلام برای حضور حماسی در این مراسم دعوت می شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد